"אם נדע לאהוב"

"אם נדע לאהוב"

מוצ"ש 13.2.16  |  שעה 20:30  |  מרכז מונארט לאמנויות  |  מחיר רגיל: 80 ₪  |  מחיר לגמלאי: 70 ₪.

ערב נוסטלגי המוקדש כולו ליצירתו של יוסי בנאי הכולל מופע מוסיקלי עם מיטב שיריו, בביצוע חמישה שחקנים מצעירי הבימה, הקאמרי ובית לסין ובהשתתפות נילי רוגל מתיאטרון החאן, במרכז מונארט לאמנויות באשדוד.

"אם נדע לאהוב", ערב נוסטלגי המוקדש כולו ליצירתו של יוסי בנאי, שהיה אחד מאמני הבמה הגדולים שידעה הבמה הישראלית, יתקיים ב- 13 בפברואר במרכז מונארט לאמנויות באשדוד.

בנאי מבטא בכישרונותיו, באישיותו ובעולמו היצירתי את השילוב המיוחד של שחקן, במאי, כותב ואיש הבמה הקלה. בסיפור חייו אנו פוגשים דובר ססגוני של הוויה ישראלית, מסמטאות ילדותו בירושלים ועד כתיבת המערכונים של הגששים, מוליך אותנו בנאי בכישרון, באומנות ובפשטות למחוזות מרתקים, קרובים ורחוקים. הערב הנוסטלגי המוקדש ליצירתו של יוסי בנאי, כולל מופע מוסיקלי אנרגטי בביצוע חמישה שחקנים מצעירי הבימה, הקאמרי ובית לסין: אלעד רביב, אלונה אלכסנדר, רני אלון, חגית ביאר, יונתן פז בוגנים. עוד ישתתפו במופע הנגנים תהל שוהם על הפסנתר, וניצן עין הבר על כלי הנשיפה. את המופע ערך וביים עופר שפריר ועל הניהול המוסיקלי אחראית תהל שהם.

שחקנית תיאטרון החאן נילי רוגל תשתתף גם כן במופע ותקריא שיר הקשור ליוסי בנאי שלכבודו הערב, במסגרת שיתוף פעולה עם מפעל הפיס בפרויקט פינות שירה.

בין השירים במופע: אני וסימון ומואיז הקטן, אהבה בת עשרים, בחולות, עברית שפה קשה, שיכור ולא מיין , יוסף ג'ון ורבקה גו'ן, מרוב אהבה, ערב עירוני, ספירת מלאי ועוד.

מרכז מונארט לאמנויות: 08-8545130/1

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*