אם האם מרוויחה פחות או יותר כמו האב והסדרי השהות דומים, אז מדוע שהאב ישלם מזונות?

אם האם מרוויחה פחות או יותר כמו האב והסדרי השהות דומים, אז מדוע שהאב ישלם מזונות?

באופן כמעט חסר תקדים, הצליח עורך דין שרון קולסקי מאשדוד להשיג עבור הלקוח שלו הסכם גירושים אשר לא כולל תשלום מזונות. כיצד הוא עשה זאת? הנה כל הפרטים.

במדינת ישראל של 2022, קשה וכמעט עד בלתי אפשרי להשיג הסכם גירושין שבמסגרתו מקבל הגבר "פטור" מתשלום מזונות. אך זה מה שקרה בדיוק לפני כחודש בבית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון. הכל החל בעקבות הליך גירושין בין בני זוג מהאזור הורים לשלושה ילדים.

תחילה, באופן די רגיל ולאחר בחינה של עובדות מוקדמות – קבע בית המשפט כי על האב לשלם מזונות בגובה של 250 ש"ח עבור כל אחד משלושת ילדיו והוצאות נוספות כאשר הקטן שבהם בן 8. זאת בשל העובדה כי משכורתו, לפי טענת בית המשפט – גבוהה מזאת של האם. וכאן בדיוק נכנס לסיפור עורך הדין שרון קולסקי, אשר טען לאורך כל הדרך כי האב לא צריך לשלם מזונות, שכן האם מרוויחה משכורת נאה לכל הדעות. ונשאלת באמת השאלה, אם האם מרוויחה לא משמעותית פחות מהאב והסדרי השהות דומים, האם באמת יש סיבה שהאב ישלם מזונות? האם זהו דין שנקבע משמיים?

בתוך כך, לאחר ירידה אל חקר האמת ועבודה משפטית טובה למען הלקוח שלו – הצליח עורך הדין אף לחשוף בפני בית המשפט,  כי אימם של הילדים מרוויחה משכורת מכובדת ביותר, הנעה בין 11,000 ל-13,000 ש"ח. לאור עובדות אלה, אשר הוצגו לבית המשפט על ידי עורך הדין שרון קולסקי – החליט השופט בהחלטה אמיצה לבטל את סכום המזונות שנקבע תחילה, ולבסוף נקבע כי שני הצדדים ישאו בהוצאות מחייתם של ילדיהם באופן שווה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*