אלוף גביע אירופה בג׳ודו – שליו כהן קוצר את פירות המרכז למצויינות בג׳ודו

אלוף גביע אירופה בג׳ודו – שליו כהן קוצר את פירות המרכז למצויינות בג׳ודו

לפני יותר מ-8 שנים קם באשדוד חזון, לשים את אשדוד על מפת הג׳ודו העולמית ולא להתבייש לדבר על מדליות אולימפיות. המרכז למצויינות בג׳ודו הוקם באולם החדיש שנבנה בזמנו והוקצה כמעט כולו לטובת המרכז למצויינות.המטרה היתה ברורה לצאת מעולם החוגים לעולם הערכים, ערכי הספורט והמצויינות.

לטובת העניין הוקצו כל המשאבים וניתנו התנאים האופטימלים. את הניהול לקח לאון בקרמן, ג׳ודוקא לשעבר בעל הישגים מפוארים בארץ ובעולם שבחר להביא את שלל הערכים והניסיון לטובת המרכז הצעיר.

 

 

אחרי שהמרכז גדל מעשרות בודדות של מתאמנים ומתאמנות למאות, ואחרי שאשדוד התחיל לראשונה לככב עלך כל כל פודיום בכל תחרות עם מספרים דו ספרתיים של מדליות מגיע רגע השיא הראשון. שליו כהן, בוגר המרכז מביא את ההישג הראשון כאלוף אירופה בגביע אירופה לקדטים בסלובקיה, שליו דאג להשמיע את התקוה בזמן שהיא הכי צריכה להיות מושמעת באחד מהרגעים המרגשים.

אשדוד מצליחה להביא את המרכז לפסגת הג׳ודו הישראלית ועכשיו סנונית ראשונה של המרכז כובשת גם את אירופה.

 

 

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

זהו אכן רגע בולט בקריירה שלי כמנכ״ל רשות הספורט באשדוד, כבר בתחילת הדרך האמנתי שענף הג׳ודו היה מבוזבז כחוג עממי, אשדוד מסוגלת להרבה יותר מבחינת הישגים ספורטיביים וההוכחה לכך היתה באולימפיאדה. הקודמת אליה נשלחו 5 נציגים אשדודים.

בקרוב מאוד תחל הרשות לעשות את אותה הדרך בכלל ענפי הספורט, כולל לאוכלוסיות המוגבלות, על התכנית הערכית המקיפה תשמעו ממש בשבועות הקרובים. מדובר בלא פחות ממהפיכה״.

 

 

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי:

מהמרכז לג׳ודו באשדוד לזהב באירופה: שליו כהן שלנו מאשדוד, זכה במדליית הזהב בגביע אירופה לקדטים בסלובקיה וצמרר את כולנו עם נגינת המנון התקווה על אדמת אירופה.
בימים הקשים האלה ההישג של שליו מתעצם ומרגש במיוחד.
הוא התחרה בקטגוריית 60 קילו שבה השתתפו 55 ספורטאים, והצליח לזרוק על המזרן יריבים מקזחסטאן, גיאורגיה, הונגריה, פולין, ובגמר גבר על אחד הבכירים בקטגוריה, ג׳יג׳י קקוויאשוילי הגיאורגי – כל הדרך לזהב.
תודה שליו, ריגשת עיר שלמה, כולנו גאים בך אלוף!
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*