איש שעובד… וורקמן

איש שעובד… וורקמן

אשדוד פיצתה על ההפסד מול הרצליה במזומן. מכבי חיפה מגיעה ממרומי המקום השלישי עם קאדר שחקנים שעל הנייר בא לעשות טיול בעיר הנמל המתחרה, אך אשדוד של השנה כבר הוכיחה שדווקא נגד קבוצות גדולות מצליחה אשדוד לקבל את האנרגיות והחיבור הנכון, וגם המגרש והקהל הביתי מצליחה לתת את הגיבוי משחק שישי ברציפות.

90:83, זו התוצאה המדהימה שהצליחה אשדוד לעשות מול חיפה, קבוצת הגנה פיזית כשהפעם לא מדובר ביכולת אישית של הטריו אלא בחלוקה נדירה של כל חברי הקבוצה כולל משחק פתיחה מצויין של הומאן שנתן תצוגת הגנה מצויינת ובונוס של 14 נקודות חשובות.

ashbth1

ללא ספק, האיש של המשחק היה ווילי וורקמן עם 18 נק׳ ועבודת הגנה מדהימה מצליח לבסס את מקומו בהרכב עם 31 דקות משחק. גם נאור שרון מצליח לאט לאט להתברג ולקבל את הדקות ונראה שהישראלים מיישרים קו לקראת הסיבוב השלישי… בדיוק בזמן.

ashbth3

צביקה שחוגג מחר יום נישואין 43 קיבל שקט תעשייתי מגזרת המורל ומלבד המזל טוב מקבל צביקה ניצחון 11 מתוק ומלא כבוד משחקניו.

מכבי אשדוד/באר טוביה: וורקמן (6-9 מהשדה, 5-8 מהקו, 7 ריבאונדים, 3 חטיפות) וסוואן (5-10 לשלוש) 18 כ"א, שולדבראנד 16 (3-5 לשלוש, 3-3 לשתיים, 6 ריבאונדים), הומאן 14 (7 ריבאונדים), גארט 11 (8 אסיסטים, 5 איבודים), תומאס 10 (6-6 מהקו, 2-7 מהשדה), שרון 3. כן שותפו: הול, אורלנד ושרון.

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*