איפה כדאי לכם לפרסם, פייסבוק או גוגל?

איפה כדאי לכם לפרסם, פייסבוק או גוגל?

האינטרנט משמש כפלטפורמה שיווקית מצוינת לכל עסק, עם מגוון רחב מאד של כלים שיכולים לקדם אותו באופן משמעותי וגם למשוך אליו לקוחות רבים. בשנים האחרונות הפכו הרשתות החברתיות, ובעיקר פייסבוק, לזירה המושכת אליה בעלי עסקים רבים ולא בכדי. הפייסבוק פופולארי מאד, משתמשים בו גולשים רבים, מכל מקום כמעט בעולם ובכל רגע נתון ויש בו לא מעט פתרונות שיווקיים, פרסומיים, המותאמים באופן נקודתי לצרכיו של העסק. גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, משמש גם הוא כפתרון מועדף לבעלי עסקים רבים, בזכות אפשרויות הקידום והפרסום המצוינים שבו.

אז, איפה כדאי לפרסם את העסק: בפייסבוק או בגוגל?

פרסום בפייסבוק

אם יש לכם עסק ואתם פונים אל חברת פרסום מקצועית שמתמחה בפרסום באינטרנט, סביר להניח שאחת מאפשרויות הפרסום שתוצענה לכם, תהיה הפייסבוק, הרשת החברתית הפופולארית ביותר כיום. הפרסום בפייסבוק מאפשר לבעל העסק, וחברת הפרסום עצמה כמובן, ליהנות מכלים רבים, שיכולים לעמוד לרשותם. בעזרת כלי המדידה של פייסבוק ניתן לפלח באופן המרבי ביותר את שוק הלקוחות ולהתמקד בלקוח הפוטנציאלי בלבד, תוך התייחסות לטווח גילאים מסוימים, לשפה, לתחומי העניין של הלקוחות, למיקומן בעולם ועוד. הפרסום בפייסבוק נחשב גם לזול יחסית. בעלי עסק שתקציב הפרסום שלהם נמוך יחסית או מוגבל מאד, נהנים מפתרון פרסומי, שיווקי ואיכותי אך יחד עם זאת גם כזה שאיננו כרוך בהוצאות כספיות גבוהות מדי. ולצד כל זה, ומדובר ביתרון חשוב, קל מאד לצאת בקמפיין פרסומי בפייסבוק ולהריץ אותו. הכלים בפייסבוק ידידותיים מאד למשתמש ומאפשר למפרסם ליהנות מכל יתרונותיהם בקלות רבה.

פרסום בגוגל

גם כאן מדובר בפתרון פרסומי מצוין, שיכול להתאים לבעלי עסק רבים, בכל תחום שהוא – קטנים, גדולים או בינוניים. אפיקי הפרסום בגוגל הם רבים והכלים המוצעים בו מאפשרים לכל בעל עסק למצוא את הפתרון המתאים לו ביותר, הן בהתאם לצרכיו והן בהתאם לתקציבו. מערכת הבקרה של גוגל מאפשרת למפרסם, או לבעל העסק עצמו, לבחון את התנהלות הקמפיין הפרסומי בגוגל ולבדוק האם הצליח להשיג את המטרות, את היעדים שהוגדרו בתחילת הדרך. מעקב זה מאפשר התנהלות נכונה יותר ושיפור או תיקון הקמפיין במידת הצורך. יתרון נוסף של הפרסום בגוגל הוא העובדה שמדובר בפתרון פרסומי המביא לאתר העסק את הלקוח שאכן מעוניין במוצר או בשירות, כלומר – מביא אל האתר את הלקוחות האקטיביים, שאכן מתכננים לבצע את הרכישה או להזמין את השירות. כמו בפייסבוק, גם בגוגל ניתן ליהנות מפתרון פרסומי המותאם לתקציב העסק ומבלי להוציא סכומי עתק (כמו למשל בקידום ממומן).

במה כדאי לבחור?

ניתן לראות ששתי האפשרויות מצוינות ושתיהן יכולות לשרת את מטרותיו הפרסומיות של העסק באופן מרבי. מומלץ יחד עם חברת הפרסום י לבחון את הפתרונות הקיימים, ולבדוק איזו מהן היא המתאימה ביותר ומשרתת את צרכיו של העסק בצורה הטובה ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*