אינסטלטור שחוסך לכם כסף: אביזרי אינסטלציה לחיסכון במים

אינסטלטור שחוסך לכם כסף: אביזרי אינסטלציה לחיסכון במים

הארץ מתייבשת, כבר שמעתם, והפרסומות ממליצות לקצר בזמן המקלחת ולסגור את הברז בזמן הצחצוח. אך מעבר להרגלי השימוש, כל אינסטלטור יכול לסייע לכם בחיסכון של מים וכסף דרך תיקון נזילות והתקנת אביזרי אינסטלציה לחיסכון במים.

משק המים בישראל מתקשה לעמוד בביקושים הרבים למים, וזאת על אף מתקני ההתפלה של מי ים. שינויים בהרגלי הצריכה של כל אזרח ואזרח יכולים ליצור חיסכון מים משמעותי, אך הם לא הפתרון היחיד: ישנם התקנים מיוחדים הדואגים למניעת בזבוז מים שאינכם מודעים לא, שכל אינסטלטור יכול להתקין בביתכם, ולתרום להורדת חשבון המים החודשי. ואם כבר טרחתם וצלצלתם לאינסטלטור מומלץ מראשון לציון, למשל, זוהי הזדמנות פז לבדוק את האינסטלציה בבית ואת שעון המים, למקרה של נזילת מים או שעון לא תקין שגורמים לכם להפסד כספי קבוע ולכולנו כמדינה בזבוז פושע של מים.

שסתום אל חוזר

אם יש סיבה טובה לנצל את המגנט של "אינסטלטור בנס ציונה" שתלוי לכם על המקרר, היא לשם התקנת שסתום אל חזור.

תופתעו לגלות שללא שסתום כזה, אתם למעשה משלמים מדי חודש לא מעט עבור מים שבהם בכלל לא השתמשתם! מדי המים הישראלים מודדים למעשה זרימה בצנרת. פתחתם את הברז, כל המים העוברים בצנרת בדרכם לברז נספרים במד המים. אך משסגרתם אותו, המים שעברו בצנרת אך לא יצאו מהברז חוזרים בחזרה לאחור בצנרת אל הצינור הראשי – ואז נספרים שוב, כאילו היו חלק מצריכת המים הביתית. עוד לא התרגזתם מספיק? ישנם אינסטלטורים במרכז שמעריכים את הספירה המיותרת בעד כ-20% מחשבון המים שלכם.

הזמנת אינסטלטור להתקנת שסתום אל חזור, תבטיח שחזרת המים תיעצר, ואיתה החיוב על מים שלא צרכתם. מאחר וההתקנה מתבצעת בסמוך לשעון המים, בקשו מהשרברב לבדוק את תקינותו של שעון המים באותה הזדמנות.

וסתי ספיקה וחסכמים

עוד דרך בה אותו אינסטלטור מחולון שמצאתם יכול לחסוך לכם כסף: בהפחתת הכמות היוצאת מהברז בכיור וראש המקלחת על ידי וסתי ספיקה או חסכמים. שני אלו מפחיתים בצורה ניכרת את כמות המים, אך מבלי להפריע בשימוש היומיומי.

מיכל הדחה דו-כמותי בשירותים

כל אינסטלטור יוכל להדהים אתכם כשיספר לכם כמה כסף מחשבון המים שלכם מוקדש להורדת מים באסלה. איננו באים להמליץ לכם לוותר על הורדת המים, אבל אם עוד אין לכם מיכל הדחה דו-כמותי בשירותים בבית, כדאי לכם להזמין אינסטלטור דחוף: מדובר בחיסכון של בין 10-20 אחוז מצריכת המים של הבית.

מהו מיכל הדחה דו-כמותי? אותו התקן שמאפשר לכם לבחור בין הורדת מים של מיכל שלם או חצי ממנו, לפי הצורך. אם בידית ההורדה של המים בשירותים אין בחירה – אין לכם מיכל הדחה דו-כמותי. צלצול מהיר להזמנת שירותי אינסטלטור מומלץ בנס ציונה והשפלה והחיסכון מובטח.

חיסכון מים בגינה

החיסכון לא חייב להסתכם רק בין כתלי הבית! אינסטלטור יכול להתקין לכם קוצב מים גם למערכת ההשקייה בגינה. ובכלל, במקום השפרצה בצינור או השקייה במשפך, אפשר לעבור למערכת טפטפות.

תיקוני אינסטלציה

ברז מטפטף? יש נזילה קטנה? אל תחכו ותדחו את החיפוש אחר אינסטלטור למחרתיים. חבל על כל טיפה – דאגו לביצוע תיקוני אינסטלציה, כמו גם תיקון נזילות מים, בהקדם, ותמנעו בזבוז מיותר.

המידע במאמר בשיתוף עם:

מיקי האינסטלטור, מיכאל לוי שרברב מומחה בשפלה, דרום גוש דן ויישובי גדרות

אחד השרברבים הוותקים והמקצועיים ביותר בישראל

צרו קשר עם מיקי השרברב לבעיות צנרת, ביובית, פתיחת סתימות והרכבת אסלות וכלים סניטריים

למעלה מארבעים שנות מצויינות בכל תחומי אינסטלציה וצנרת אשר קיים

מיקי השתתף בתוכנית "הכל כלול" עם סיוון כהן ושם הסביר על חשבונות המים המנופחים:

חפשו ביוטיוב את מיקי בתוכנית הכל כלול

התופעה היא של מונה מים שמודד את זרימת המים פעמיים עקב זרימה חוזרת של המים בצנרת.
מיקי מציע התקנה של שסתום אל חזור, שסתום חד כיווני בכל בית אב בישראל לשם חסכון אופטימאלי.
למי שלא יודע כיצד, מיקי נותן את השירות בעלות השווה לכל נפש. פעולה שבהחלט משתלם לעשות ביחסי עלות תועלת אל מול חשבונות המים הגבוהים והמנופחים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*