אינסטלטור משכמו ומעלה

אינסטלטור משכמו ומעלה

המצב בבית לא טוב. אולי ריח רע עולה מתוך הביוב המשותף שלכם, ואולי יש נזילה שאתם לא מצליחים לאתר. כאשר לא נעים לכם להימצא בבית, יש רק אדם אחד שיכול לעזור. אינסטלטור מקצועי הוא האיש הנכון לפנות אליו. אתם רק צריכים למצוא את האדם הנכון שיסייע לכם בפתרון הבעיה, והבית יחזור לקדמותו. בדרך זו תוכלו להמשיך ולנהל את החיים השגרתיים שלכם ללא תקלות מיוחדות.

מיהו אינסטלטור מקצועי

הברז מטפטף ולא עוזב אתכם במנוחה? זקוקים לשאיבת ביוב ברחבי הבניין? אינסטלטור הוא איש המקצוע שאת עזרתו אתם צריכים לקבל עכשיו. אבל מיהו אינסטלטור טוב? מיד נראה:

  • מנוסה – לא לחינם אמרו חז"ל כי אין חכם כבעל ניסיון. אינסטלטורים שעברו תיקונים רבים במהלך חייהם, יודעים איך לגשת לכל תקלה בכל מצב. הם יעזרו לכם להתמודד עם התיקונים המורכבים ביותר, וכל זאת תוך איתור תקלות מהיר.
  • קידמה ואינסטלציה – הטכנולוגיה מגיעה גם לתחום כמו אינסטלציה, ולכן חשוב למצוא את האינסטלטור המקצועי אשר משתמש בפיתוחים טכנולוגיים כדי לעזור לכם לתקן תקלות. מבין הפיתוחים האלה הם מצלמת אינפרה אדום ומצלמה לצילום קווי ביוב. ואי אפשר שלא להזכיר גם את הביובית שרק הולכת ומשתכללת ומאפשרת לאינסטלטורים לחסוך זמן עבודה יקר ולהתמודד עם סתימות מאסיביות לא רק בבתים פרטיים, אלא גם במפעלי תעשייה.
  • זמינות – תקלות אינסטלציה אינן נעימות, בייחוד אם הן מתרחשות בלילה. כשיש לכם נזילה באמצע הלילה ואתם לא יודעים איך להפסיק אותה, אתם מחפשים את האינסטלטור שיפתור את הבעיה במהירות. על כן, חשוב למצוא אינסטלטור זמין 24/7.
  • מחיר הוגן – אינסטלטורים חובבניים עלולים לנצל את חוסר הידע של הלקוח על מנת לגבות מחיר גבוה יותר מהמתוכנן. לא כן אינסטלטורים מקצועיים. אינסטלטורים אלה מיידעים את הלקוח על כל תקלה וגם גובים מהן מחיר הוגן.
  • אדיבות השירות – בימינו לא ניתן להסתדר ללא אדיבות השירות. כאשר יש ליקויים בבית והאדם נמצא במצוקה, האינסטלטור מרגיע אותו בחיוך ומטפל בבעיה במהירות.

מה גורם לסתימות ביוב?

אחת התקלות הנפוצות יותר הקיימות היום היא סתימת ביוב. כאשר באים לתקן את הביוב, חשוב לברר מה בדיוק גרם לסתימתו על מנת להימנע מכך בהמשך. ובכן, אחד הגורמים הנפוצים הוא השורשים. העצים והשיחים מחפשים מים באמצעות השורשים שלהם. הם מחדירים את השורשים עמוק אל תוך האדמה ותוך כדי כך גם פוגעים בצינורות הביוב, סותמים אותם ומנקבים אותם. הגורם השני הוא הפסולת העוברת בצינורות הביוב, בייחוד כאשר מדובר בצינורות בבנייני דירות משותפים. הצינורות נאלצים להתמודד עם חומרים שונים שעוברים בהם כמו ניירות, מזונות, חומרים כימיים ועוד. צינורות ישנים אינם עומדים בעומס ולכן הם נסתמים בקלות. כשזה קורה, יש צורך לקרוא לאינסטלטור שיטפל במצב באמצעות ביובית ויבחן את הליקויים. כמו כן, מומלץ לקרוא לאינסטלטור מדי תקופה לצורכי ביקורת.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*