אינטרקלמפ- עשה זאת בעצמך

אינטרקלמפ- עשה זאת בעצמך

הקורונה תפסה את כולנו לא מוכנים ורבים מאיתנו מצאו את עצמם מתעסקים עם דברים שלא חשבנו שנצטרך לעשות. אין מסעדות, אז צריך להתחיל לבשל בעצמנו גם אם כל מה שידענו עד אז זה להכין חביתה. אין גנים, אז אנחנו צריכים להפוך לגננות קטנות, לקנות את כל חומרי היצירה האפשריים ולהעסיק את הילדים בתקווה שתהיה לנו שעה אחת של שקט. אין לימודים, אז אנחנו מוצאים את עצמנו מול הזום, הספרים והמחברות על מנת לעזור למתבגרים שלנו בלמידה מהבית למרות שאנחנו בקושי זוכרים את לוח הכפל. פתאום אנחנו הרבה בבית, לפעמים משתעממים. צריך לחשב מסלול מחדש בכל מה שקשור להתנהלות כלכלית כי הפרנסה של רבים מאיתנו נפגעה. איך אינטרקלמפ נכנסים לתמונה? הם יפיגו לכם את השעמום, הם יגלו לכם שאתם יכולים ליצור בעצמכם דברים שלא חשבתם שאתם יכולים והכי חשוב- הם יחסכו לכם כסף.

אינטרקלמפ, נעים להכיר

אינטרקלמפ מייצרים מחברים מודולאריים (יחידות שאפשר לחבר זו לזו) לצינורות ברזל. באמצעות המחברים ניתן להרכיב ולבנות המון דברים שרובנו נוטים לחשוב שחייבים איש מקצוע מיומן לשם כך. מה למשל?

*גדרות ושערים

*מעקות ומאחזי יד

*סככות

*רהיטי ברזל (שאפשר גם לשלב עם עץ)

*מתקני תצוגה (למשל מתקן לתליית קולבים עם בגדים, מתקן להצבת שלטים)

*ביתני מכירה

*מתקנים לחניית אופניים

*מתקני משחקים (אם כבר הילדים כל היום בבית, תכינו להם איזה קיר טיפוס, נדנדה או מסלול נינג'ה שיפיגו להם קצת את השעמום)

כל זה ממש על קצה המזלג. למעשה כמעט כל פרויקט מברזל שאתם יכולים להעלות על דעתכם אפשר להרכיב באמצעות מחברי הברזל של אינטרקלמפ.

איך זה עובד?

באתר של אינטרקלמפ תמצאו קטלוג בו יש מגוון עצום של מחברים (ואביזריהם הנלווים) בכל אורך, עובי, קוטר וזווית אפשריים. המגוון הזה הוא מה שבעצם מאפשר להרכיב אינספור דברים. אתם יכולים לעצב בעצמכם סקיצה של מה שאתם רוצים לבנות ואז לרכוש את המחברים המתאימים או להיעזר לשם כך בנציגי השירות. תוכלו גם להתרשם מתמונות רבות של פרויקטים שנבנו באמצעות המחברים על מנת לקבל רעיונות. בשורה התחתונה, תוכלו לבנות בעצמכם את מה שתכננתם ועל ידי כך לחסוך הרבה כסף. ההרכבה היא יחסית פשוטה ולא מצריכה קדיחות, ריתוך או כל כלי עבודה אחר שרק איש מקצוע מיומן יכול להפעיל.

אז אם אתם מתגעגעים קצת להרכיב בלגו ובא לכם לשדרג את הבית, החצר או העסק שלכם, מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום דרך האתר https://www.clamp.co.il/

צילום: אינטרקלמפ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*