אין אונות בגיל צעיר: למה זה קורה?

אין אונות בגיל צעיר: למה זה קורה?

תפקוד לקוי של זיקפה הוא כאשר גבר אינו יכול לקבל או לשמור על זקפה. תפקוד לקוי של זיקפה יכול להיגרם על ידי דברים רבים, כולל סוכרת, לחץ דם גבוה, מחלות לב ודיכאון. ישנם טיפולים רבים לבעיות זיקפה. הטיפול הנפוץ ביותר הוא תרופות מרשם בשם ויאגרה. תפקוד לקוי של זיקפה הוא חוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה, שיכולה להיגרם מבעיות פיזיות או פסיכולוגיות. זה ידוע גם בשם אימפוטנציה. ישנן סיבות רבות להפרעות זיקפה, אך לעיתים קרובות יש לה יותר מסיבה אחת.

הסיבות השכיחות ביותר הן:

  • פסיכולוגי: מתח, חרדה, דיכאון, בעיות במערכות יחסים וכו'.
  • פיזית: סוכרת ולחץ דם גבוה (יתר לחץ דם)
  • תופעות לוואי תרופתיות
  • שימוש באלכוהול וסמים לפנאי
  • סרטן הערמונית
  • הפרעות נוירולוגיות כמו מחלת פרקינסון וטרשת נפוצה
  • חוסר איזון הורמונלי בגוף כמו רמות נמוכות של טסטוסטרון

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא חוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה, אז מדוע בעצם יש בעיות זיקפה בגיל צעיר. זוהי בעיה נפוצה המשפיעה על עד 30 מיליון גברים בארצות הברית. אם אתה חווה ED, חשוב לפנות לרופא בהקדם האפשרי. ED יכול להיגרם ממספר דברים שונים, כולל סוכרת, לחץ דם גבוה וכולסטרול גבוה, סרטן הערמונית ותרופות כגון תרופות נוגדות דיכאון, תרופות ללחץ דם ומשככי כאבים מסוימים. גברים צעירים לא רק נוטים יותר להיות מאובחנים עם הפרעות זיקפה. הם גם נוטים יותר לחוות אימפוטנציה לטווח ארוך. תפקוד לקוי של זיקפה הוא מצב שבו גבר לא יכול לקבל או לשמור על זקפה. המצב נובע לרוב מסיבות פיזיות, פסיכולוגיות או רגשיות. מה גורם לאימפוטנציה אצל גברים צעירים? ישנן סיבות אפשריות רבות, כולל:

אין אונות

כאשר מדובר באימפוטנציה, חשוב להבין את הגורמים השונים שיכולים להוביל לבעיה זו. אחד הגורמים השכיחים ביותר לבעיות זיקפה אצל גברים צעירים הוא מתח. תפקוד לקוי של זיקפה הוא מצב שכיח בקרב גברים. זוהי חוסר היכולת לקבל או לשמור על זקפה המספיקה לקיום יחסי מין. המצב יכול להיגרם מגורמים שונים כמו מתח, חרדה, דיכאון ובריאות גופנית לקויה. סיבות אחרות כוללות סוכרת, לחץ דם גבוה, השמנת יתר ותופעות לוואי של תרופות מסוימות. זכר הסובל מבעיות זיקפה עלול לחוות קושי לקבל זקפה או לשמור עליה מספיק זמן לקיום יחסי מין. הוא עשוי גם לחוות אורגזמות פחות אינטנסיביות ולחוש חרדה לגבי הביצועים המיניים שלו. תפקוד לקוי של זיקפה היא בעיה נפוצה בקרב גברים. זה יכול להיגרם מגורמים רבים וקשה לקבוע את הסיבה. חשוב לדעת שבעיות זיקפה אינן זהות לתשוקה מינית. תפקוד לקוי של זיקפה מתרחש כאשר גבר מתקשה לקבל או לשמור על זקפה, בעוד לתשוקה המינית אין שום קשר לזקפה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*