אימונים אישיים – איך מתחילים?

אימונים אישיים – איך מתחילים?

שנתיים חלפו מאז הקורונה נכנסה לחיינו; היינו סגורים בבתים כל כך הרבה זמן ובתקופה האחרונה נראה שלפחות חלקנו חזרו כמה חודשים אחורה. יחד עם ההימצאות בבית, מגיע גם חוסר תזוזה כמעט לחלוטין, מה שמשפיע לרעה על הגוף שלנו ובאופן כמעט ישיר גם על הנפש. אימונים אישיים הם אופציה נהדרת עבור מי שמעוניינים לחזור לכושר או פשוט להתחיל לזוז כדי לשמור על הבריאות, מבלי להגיע לחדר הכושר או לעבור את התהליך עם מתאמנים ומתאמנות נוספים.

איך בוחרים את מי שיעביר לנו אימונים אישיים

  • השכלה ותעודה – לא כל אחד יכול להעביר אימונים אישיים לכן כדאי לבדוק האם המאמן או המאמנת שמצאתם מחזיקים בתעודות מתאימות המעידות על כך שרכשו השכלה בתחום ושיש להם ניסיון בהעברת אימונים אחד על אחד.
  • אפרופו ניסיון – מאמנים חדשים בשוק בדרך כלל מציעים חבילות זולות יותר. אבל ביננו, זול לפעמים עלול להתגלות כיקר יותר. לכן, כדאי לוודא מהו הניסיון שהמאמן מגיע אתו, ולא להתפשר בגלל המחיר. אימון כושר שאינו איכותי ומותאם לכם עלול לפגוע בכם בטווח הארוך.
  • מאמן מותאם אישיות – יש אנשים שאוהבים לקבל חיזוקים חיוביים תוך כדי אימון, אחרים מעדיפים שיהיו קשוחים איתם בלי וויתורים, ואילו אחדים יחפשו מאמן או מאמנת שמחזיקים בגישה הוליסטית יותר. חפשו אחר המלצות וביקורות אודות מאמנים התואמים את מה שאתם מחפשים.
  • מיקום גיאוגרפי – זו גם שאלה טובה, אבל ביננו? אם יש לכם אפשרות למצוא את המאמן או המאמנת שלכם במרחק מה מכם, כזה שיהיה לכם נוח לעבור אחרי יום לימודים או עבודה, הרי זה עדיף. רק תחשבו על נסיעה של שעה בפקקים של הערב אחרי יום עבודה ארוך, לאימון שאורך בסך הכל שעה, כדי לחזור הביתה בפקקים שעדיין לא נגמרו. המלצה שלנו – השאיפה צריכה להיות אימונים קרובים לבית ככל האפשר.
  • מיקום האימון – יש סוגים שונים של אימונים; בסטודיו, בחוץ, בבית המתאמנ\ת. השאלה היחידה היא, איך לדעתכם הכי נוח לכם להתאמן? האם בחוץ כשאנשים עוברים סביבכם או אחד על אחד בסביבה סטרילית לחלוטין מאנשים אחרים?
  • זמינות לאימוניםאימונים אישיים דורשים התמדה וסבלנות, וזה גם תלוי כמה מהר וחזק אתם רוצים להיכנס לזה. האם תרצו להתחיל ב3 אימונים בשבוע או מאימון אחד ולהגביר את הקצב ככל שהזמן יעבור ותתרגלו ללו"ז החדש ולתנועות החדשות שייכנסו לחייכם? יש לבדוק שהמאמן אכן זמין לכך, אחרת לא תהיה עקביות.

אחת המתנות הנפלאות שאפשר להעניק לעצמנו

אימונים אישיים הם כמעט ממכרים. רבים שמבועתים מחדר הכושר או בכלל מהאפשרות של להתחיל להתאמן, יספרו לכם שברגע שהתחילו להתאמן אחד על אחד עם מאמן או מאמנת פרטיים, לפתע כל נקודת המבט שלהם השתנתה. כעת, הגיע גם תורכם! וכשאתם יודעים מה עליכם לעשות כדי למצוא מאמן כושר אישי בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ, אתם גם מוכנים להתחיל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*