אילו פעילויות מציעים בתי אבות בדרום לדיירים?

אילו פעילויות מציעים בתי אבות בדרום לדיירים?

אחת הסטיגמות שמלוות בתי אבות בדרום ובשאר חלקי הארץ, היא שנאמר עליהם שמדובר במקומות חשוכים ועצובים מאוד. ובכן, אנחנו כאן כדי לנפץ את הסטיגמה ולספר לכם על מגוון הפעילויות הנפלאות שבתי האבות והדיור המוגן בארץ, מציעים לדיירים והדיירות שעוברים להתגורר בהם.

בתי אבות בדרום והפעילויות המגוונות שהם מציעים

  • שומרים על כושר – בתי אבות בדרום ובכלל, מודעים לצורך לשמור על הדיירים בכושר ככל הניתן ובהתאם לחוזק האישי שלהם. כך, מבצעים פעילויות ספורטיביות שונות המסייעות לשמור על חוזקם של הדיירים – החל מהתעמלות בונה עצם, אירובי בעצמה נמוכה לשיפור זרימת הדם, ועוד. הפעילות הספורטיבית לא רק מסייעת לדיירים לשמור על כושר ועל בריאותם בדרך טבעית, אלא גם מדרבנת אותם ליצור קשרים זה עם זה ולהנות יחדיו.
  • חוגי יצירה שונים – חייבים לשמור על העניין, לאתגר את המחשבה והזיכרון ואת הפעולות היומיומיות הפשוטות. איך נעשה זאת? בעזרת חוגי יצירה; פיסול, ציור, כתיבה ועוד – לכל אלו יוכלו הדיירים להצטרף, לפתח תחביבים חדשים, לחזק תחביבים ישנים ולהנות מזמן איכות עם חברים החולקים איתם את התחביב האהוב.
  • מיומנויות חדשות – הדור הזה לא הכי מתמצא בכל הקשור לטכנולוגיה מתקדמת, מידי פעם יוכלו לקחת חלק במפגשים וחוגים העוסקים במיומנויות מחשב ומובייל. איך גולשים באינטרנט, איך משתמשים במקלדת והעכבר, איך אפשר למצוא את מה שמחפשים ועוד – מדובר בדרך נפלאה לקשר את הדיירים לעולם המודרני ולסייע להם להתקרב למשפחה גם מרחוק; לשלוח תמונות ולקבל תמונות, להתכתב, להשתמש באימוג'ים, ועוד.
  • סרטים והרצאותבתי אבות בדרום מציעים בידור כמעט בכל ערב, עם הרצאה מעניינת על אי אלו נושאים, הקרנה של סרטים ואף יצירת דיון בעקבות הצפייה. האירועים הללו שומרים על שגרת חיים מלאה בתוכן, תרבות ואיכות וגם מאפשרים להם להתראות עם חבריהם מעבר לפגישות מזדמנות במסדרון או קפה בלובי.
  • פעילויות מחוץ לבית – טיולים בחיק הטבע, יציאה להקרנות של סרטים או מופעים מחוץ לכותלי הבית; אלו בהחלט מתקיימים ומאפשרים לדיירים לשבור את השגרה, להתגנדר מעט ולצאת להנות מהאוויר הצח ומפעילות מיוחדת. מובן שלא כל הדיירים מחויבים להשתתף וכל פעילות מותאמת לרמה כזו או אחרת של מאמץ או יכולת, כך שכל אחד מהם יוכל להנות בשלב זה או אחר מפעילויות מהנות.

שומרים על הבריאות, אבל לא רק

נכון, בתי אבות בדרום נועדו בסופו של דבר לעמוד כמקום שבו ההורים שלנו יכולים לנוח, להנות מחיי הפנסיה בידיעה שכל מה שהם צריכים נמצא במרחק מעלית או שיחת טלפון אחת לקבלה של בית האבות או הדיור המוגן. אבל ביננו, זה ממש לא נגמר כאן. כעת, יוכלו להנות מחברה איכותית של בני גילם, להשתתף בפעילויות שייתכן שלא היו מגיעים אליהן בעצמם. עם זאת, כדאי לדעת כי בישראל ישנם בתי אבות שונים מאוד – פה תוכלו למצוא את האחד המתאים ביותר להורה, הסב או הסבתא, ולהבטיח שבסופו של דבר ישהו במקום שבאמת טוב להם להיות בו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*