אילו עסקים צריכים לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם?

אילו עסקים צריכים לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם?

הכלי העוצמתי ביותר שקיים כיום ליצירת תנועת לקוחות הוא האינטרנט. ואם להתמקד עוד יותר, הרשתות החברתיות הגדולות – פייסבוק ואינסטגרם, הן המקום הכי חם מבחינתם של עסקים רבים.

התוכן הקליל, הנכונות של הלקוחות והפנייה לקהל רחב מאוד, הן גורמים שמעודדים עסקים לפנות לפרסום בערוצים אלו. יחד עם זאת, חיוני ליצור עמודי תוכן רלוונטיים ואיכותיים, שכוללים איזון בין תוכן שיווקי לבין תוכן בעל ערך מוסף ללקוח, כדי ליצור תהליך קידום עסקים באינסטגרם, אשר מביא לתוצרים ולהחזרה ההשקעה.

טווח העסקים שמפרסם ברשתות החברתיות יכול להיות רחב מאוד, שכן קהלי היעד הם עצומים, אבל על פי רוב ישנה חלוקה הגיונית של ואסטרטגית בין פרסום באינסטגרם לבין פרסום בפייסבוק. אותה חלוקה מאפשרת לכם, בעזרת צוות חברת פרסום מקצועית, למקד את טווח הפרסום ולאפשר פנייה ממוקדת יותר ללקוחות.

קהלי יעד שונים עם מטרה אחת – חוקי הקידום ברשתות החברתיות למתחילים

על פי דניאל סרוסי, מנהל הפיתוח העסקי של חברת פוש דיגיטל – תכנון אסטרטגי של קמפיין קידום אורגני בפייסבוק ובאינסגרם, מתחיל במיפוי בית העסק שלכם.

כמעט כל בית עסק, נותן שירות או סוכן מכירות של מוצרים, יכול לפרסם בהצלחה בפלטפורמות האלו.
אבל, חשוב ליצור קמפיינים שמתאימים לכל פלטפורמה.

לדוגמה, בתהליך קידום עסקים באינסטגרם הקמפיינים מתמקדים ביצירת תוכן ויזואלי מושך, לעומת הפייסבוק שם לתוכן הכתוב יש משמעות גדולה הרבה יותר.

כמו כן, הקהלים עצמם הם שונים. על פי רוב, האינסטגרם היא רשת חברתית שפונה לקהל צעיר יותר, לרוב בני עשרה עד בוגרים צעירים (25-28), כשבפייסבוק מדובר על קהל בוגר יותר, בני 28 ומעלה.

כך שההתאמה לתוכן צריכה להתחשב גם בגיל הצופים וגם ביכולת שלהם להגיב למודעות שלכם.

המטרה בקמפיין קידום אורגני באינסטגרם, היא ליצור מעורות של הקהל.

החל ממעקב אחר הפרופיל העסקי וכל ברכישה של מוצרים ושירותים. וכאשר אתם פונים לקהל צעיר יותר, אתם בעצם צריכים רוצים לשכנע אותם ששווה להם להשקיע כסף במוצר או שירות, למרות שהם לא תמיד ירצו או יכלו להשקיע בו את כספם.

קידום עסקים באינסטגרם ובפייסבוק – הדרך שלכם להגיע לחשיפה

מעורבות בפוסטים, היא מטרת העל שלכם, משום שהיא שוות ערך לרכישות של מוצרים.

ולכן, אתם נדרשים להשקיע את כל המשאבים שלכם במיקוד איכותי ופילוח לקוחות מדויק. ככל ובסיס הלקוחות אליו אתם פונים יהיה מתאים יותר, כך יותר גולשים יהיו מעורבים בפוסטים שלכם (בין אם פוסטים בקידום ממומן, ובין אם פוסטים בקידום אורגני), ויביאו לתנועה חיובית ורווחית בעמודים העסקיים ובאתרי האינטרנט של המותג שלכם.

ולכן, בעלי עסקים רבים בוחרים לשלב כוחות, ולהשתמש במאגרי הגולשים של פייסבוק ואינסטגרם יחד כדי ליצור את הקמפיינים המושלמים לעסק שלהם. כך, תוכלו למצוא פילוחי עומק לקהל שלכם, לבצע תיקונים לקמפיינים ולהצליח להגיע למצב שיא ההצלחה העסקית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*