איך תעצבו את שולחן החג

איך תעצבו את שולחן החג

אין אתגר גדול יותר כאשר אנחנו מארחים לחג מאשר לעצב את השולחן הכי יפה שיש. אתם יכולים להיות בטוחים שאומנם האורחים שלכם ירצו לאכול אוכל נהדר וגם ליהנות מהחברה הטובה שלכם, אך בנוסף לכך, הם גם ישמחו להיכנס ולהתפעל משולחן החג שהכנתם להם. לכן עולה השאלה איך באמת מעצבים שולחן חג מיוחד, יפה וכזה שאי אפשר להתעלם ממנו? יש הרבה פרטים שיוכלו לתרום לעניין הזה ואין ספק שלקנות חבקי מפיות פנינים זו אפשרות טובה. חבקי מפיות פנינים מוסיפים לאלגנטיות וגורמים לכל פרט בשולחן להיראות עוד יותר יפה, אז למה לחשוב פעמיים? בנוסף לכך, כמובן שיש עוד אלמנטים שכדאי לקחת בחשבון כי בסופו של דבר אפילו שילובי הצבעים יכול להשפיע על העיצוב הכללי של השולחן.

בחירת השולחן וכלי ההגשה

עוד אלמנטים שרוב האנשים תמיד מתייחסים אליהם בעיצוב שולחן החג, ובצדק, זו השאלה באיזה שולחן אתם מארחים את האורחים שלכם ובאיזה כלי הגשה אתם משתמשים. בכל בית יש בדרך כלל כלי הגשה שמתאימים לחיי היום יום לעומת כלי הגשה שמיוחדים יותר לאירועים כמו ערב חג. לכן כדאי להקפיד על הנושא הזה וכמובן שמומלץ גם לבחור את המפות הכי יפות שיש. כדאי להזמין גם זר פרחים גדול ויפה שכן כל הפרטים הללו ביחד יובילו לתוצאה הסופית שתהיה כמה שיותר יפה ומוצלחת. הרעיון בשולחן החג הוא לשים לב לכל דבר ולראות שהכול משתלב אחד עם השני. משמעות הדברים היא שגם כאשר אתם קונים חבקי מפיות פנינים וגם אם החלטתם לקנות כוסות יין חדשות – כל הפרטים צריכים להתאים האחד לשני.

האם כדאי להזמין עזרה מקצועית?

ניסיתם לעצב לבד את שולחן החג אבל זה לא עבד? לא יודעים מאיפה להתחיל ואתם מרגישים שאתם מבזבזים על כך זמן יקר מידי? אם כך, אנחנו רוצים להמליץ לכם גם על האפשרות של הזמנת שירות מקצועי בתחום הזה. יש היום לא רק מעצבי פנים שיוכלו להגיע ולעצב לכם את הבית אלא גם מעצבים מקצועיים שמטרתם לסייע בעיצוב של שולחן החג. תוכלו להודיע להם מראש על הקציב שלכם וגם להציג בפניהם את הכלים שיש לכם או כל פרט אחר והם כבר יידעו איך ליצור מהכול ביחד את השולחן המושלם. מה שכן, אנחנו ממליצים לכם לקנות מראש כל מה שצריך כדי שיהיה למעצב שלכם עם מה לעבוד. זה נכון בין אם אתם רוצים לקנות היום חבקי מפיות פנינים ובין אם אתם מחפשים אלמנטים אחרים. בסופו של דבר, כאשר האורחים שלכם יגיעו הם יתרגשו לא רק מאווירת החג, מהמפגש ומהאוכל הטוב אלא גם מעיצוב השולחן. לעצב בצורה נכונה ומושקעת זה לא משהו שכדאי לזלזל בו, אז למה אתם מחכים?

תמונה: ICLIPART

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*