איך תזונאי ספורט יוכל לקדם אתכם עם אימוני הכושר?

איך תזונאי ספורט יוכל לקדם אתכם עם אימוני הכושר?

ספורטאים ואתלטים יכולים לשפר את ביצועיהם הספורטיביים במידה ניכרת במידה וגם יקפידו על תפריט תזונתי בריא ומותאם אישית. כתוצאה מכך לתזונאי ספורט יש ביקוש רב ורבים נעזרים בהם במקביל לאימוני הכושר שמבצעים. כמו כן ישנם מאמני כושר פרטיים שעוסקים באימון אישי ומתמחים גם בתזונה, כך שיכולים להפוך את האימונים של המתאמנים שלהם להרבה יותר יעילים וממוקדים בהשגת המטרה.

מהו תזונאי ספורט?

יש אנשים שמתאמנים כדי לרדת במשקל, אחרים דווקא רוצים לנפח את השרירים, ויש אנשים שרוצים לשמור על שגרת חייהם כמה שיותר בריאה. כאשר אתם בוחרים מאמן כושר אישי כדי לשפר את אימוני הכושר שלכם מומלץ שהמאמן הנבחר יהיה מומחה גם בתזונה בריאה ויוכל להרכיב לכם תפריט שיעזור להשיג את המטרות שעבורן התחלתם להתאמן. מאמני כושר המומחים בעולם התזונה יבנו לכם תכנית אימונים לצד תכנית תזונה מותאמת אישית, שתעזור להגדיל את הסיבולת שלכם, לשפר את הביצועים בשעת האימון ולהתאושש מהר יותר לאחר מאמץ גופני.

כיצד בונים תפריט תזונה אפקטיבי?

על מנת לבנות תכנית תזונה אפקטיבית על המאמן / תזונאי לבצע אפיון מקיף. הוא ילמד מהו יום טיפוסי בשגרת חייו של המתאמן, יכיר את אורח חייו, הרגלי האכילה שלו, לוח האימונים וישאל על תרופות או תוספי תזונה שהמתאמן נוטל לפני שבונה תכנית תזונה מותאמת אישית. כמו כן המתאמן יציב יעדים משלו לטווח הקצר והארוך וילמד מה בר השגה ומה מעט פחות. תפקידו של התזונאי בסופו של דבר הוא לבנות תכנית בטוחה מהבחינה הבריאותית.

מה ההבדל בין תזונאי רגיל לבין תזונאי ספורט?

תזונאים עובדים לרוב עם האדם הממוצע, ולא עם אדם שמבצע פעילות גופנית אינטנסיבית. הם יכולים להנחות את המטופלים שלהם כיצד לאכול נכון על מנת לשמור על הבריאות ולרדת במשקל. לעומת זאת, מאמן כושר אישי שמומחה בתזונת ספורט יבנה תכנית תזונתית אשר מגבירה את הסיבולת של הגוף באופן נקודתי, ממקסמת את התוצאות, יוצרת אווירה בריאה וחיובית ומטמיעה מסרים הנוגעים לניהול אורח חיים בריא כדי לעזור למתאמנים לבצע שינוי פיזי ומנטלי כאחד.

לתזונה יש חלק בלתי נפרד מהחיים ואם רוצים להגיע להישגים פיזיים, אי אפשר לעשות זאת ללא שינויים בתזונה. לכן תזונאי ספורט יכול רק לקדם אתכם ולעזור לכם לוודא שהאימון אותו בחרתם לבצע אכן אפקטיבי וישיג עבורכם את התוצאות הרצויות במהרה ובצורה הכי בטוחה ובריאה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*