איך תהפכו ללוחם הסיירת הבא !

איך תהפכו ללוחם הסיירת הבא !

כחלק מחברת הדגל הבלעדית בישראל להכנה לשירות פורץ גבולות ביחידות העלית הצהליות, בחרנו לחשוף אתכם אליהם.

בוגרי אדרנלין כושר קרבי אשר הצליחו להפוך את הקערה על פיה וכנגד כל הסיכויים העפילו אל על וכבשו את הפסגות והמטרות אליהם כיוונו ושאפו.

חשיפה אשר מטרתה הנה אחת, להעניק לכם את הקווים המנחים והרעיון כי כל אחד יכול, והיום זהו התור שלכם!

בוגרי אדרנלין חושפים

לוחם שייטת 13, בוגר אדרנלין כושר קרבי הוד השרון  

ראיתי אותם לא מעט פעמים פועלים בעיר, שעות ארוכות למול תכני קיצון בלתי אפשריים, והם, נערים בני גילי אשר חצו את הגבולות של עצמם ונסקו אל הקיצון.

אני זוכר זאת כאילו זה היה אתמול, נעמדתי שוב מהצד וצפיתי בהם כדי שהוא, מדריך הצוות, יסמן לי להתקרב תוך שהוא מודיע לי שהגיע הזמן להפסיק לעמוד מנגד, לקחת חלק ולדחוף את עצמי קדימה ואני כמובן שהשתכנעתי.

מדובר במעטפת הכנה חוצת גבולות ולא חוג כושר קרבי אחה"צ, מעטפת אשר כללה מערכת מולטימדת הכנה לצו הראשון, ימי סימולציה, סדנאות העשרה, הכנות פסיכולוגיות, סדרות לחימה מול יוצאי מערכת הביטחון וליווי מלא מרגע טבילת האש הראשונה בחברה ועד למעמד הגיוס ואף השחרור בפועל.

הם הפכו תוך שנה בודדת, עוד נער עם שאיפה, ללוחם מיוחד ועז ביחידה.

 

מפקד לוחם יחידת דובדבן, בוגר אדרנלין כושר קרבי רמת גן   

הגעתי מחוג כושר קרבי אחר על מנת להבין את ההבדלים המהותיים בן עוד קבוצת הכנה לצבא לחברת הכשרות ייעודית להכנה לשירות ביחידות עלית.

הודעתי להם שאני מכוון ליחידת המסתערבים והם בתגובה ביצעו אימון ניתוח ייחודי אשר העניק להם תמונת מצב פרטנית לענייני, הנקודות בהם עמדתי שלם ואלו בהן נמצאתי חסר וזו בטרה להתאים אותי בצורה נכונה לאופי היחידה ויכולות לוחמיה.

מדובר בשימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים אותם פיתחו על מנת ליצור מערך של איסוף נתונים, הערכות, אומדנים וניתוח פרטני אשר עבר לאנשי המקצוע בחברה, מדריכי כושר קרבי, מאמני כושר גופני, מאבחני התנהגות ופסיכולוגים אשר תרגמו מידע זה לפעולות בשטח אשר לימים הפכו אותי למצטיין מסלול ביחידה

 

לוחם יחידת עוקץ, בוגר צוות אדרנלין כושר קרבי ירושלים  

מנער שבורח מכל תחושת כאב או קושי לאדם שיודע להסתגל ולהשתפר תוך כדי תנועה וזו באמצעות הליך הכשרה אקסקלוסיבי אשר העמיד אותנו למול נקודות קיצון ואראה לנו את הדרך לגבור מעליהם.

תכנים ייחודים המורכבים מארבע קטגוריות אשר העניקו לנו סל יכולות יוצא דופן בעזרתו התגברו על מכשולים פיזיים, הובלנו את משימות החשיבה והדינמיקה הקבוצתיים, חצינו תרגילים מנטליים כאילו היו עוד דבר שבשגרה ושידרנו מעמד ונוכחות שונים שהובילו לאהדת המגבשים.

חשוב לציין, שאני כותב ברבים אני מתכוון ל 240 מועמדי אדרנלין שהתגייסו בשני מחזורי גיוס בלבד ליחידות אליהן כיוונו, קורס טייס חובלים וצוללות, ארבעת סיירות העלית, חטיבת העוז ,רפאים המיוחדות והגדסרים, כיאה לקורס הכנה ליחידות עלית!

 

קורס הכנה ליחידות עלית

ברוכים הבאים לאדרנלין כושר קרבי, חברת הכשרות ביטחוניות לה קורס הכנה ייעודי להכנה ליחידות עלית אותו פיתחו ארבע אגפים ועשרות אנשי מקצוע הפועלים בהם על מנת ליצור מערכת ושיטה חסרת תקדים אשר זכתה עוד משלבי הקמתה ועד היום לאחוזי הצלחה מסחררים ובלתי מבוטלים, אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף.

חברה אשר אושרה עי שלושה גופים ממשלתיים ( צהל, משרד הביטחון ומשרד החינוך ) וכיום אחראית על אלפי מלשבים בכל שנה אשר מבקשים לרקום עתיד מזהיר וחסר גבולות.

חברה אותה מגדירים בכירי מערכת הביטחון כמפעל ליצור לוחמי עלית את מועמדיה מובילה לתפקידי מפתח ביחידות האמורות, מפקדים, קצינים, רמדים וסגני מפקדי יחידות היא מנת נחלתם.

אם אתם מכירים כי הניצחון דורש הכנה מוקדמת, ההכנה הנכונה, אנחנו כאן למענכם, להגשת מועמדות בצוות הפועל באזור מגוריכם היכנסו לאתר, הזינו פרטים ונציגנו יעלו מולכם עם הסבר מלא ותיאום אימון ניסיון ללא עלות בהקדם.

לכניסה לאתר לחצו על הקישור הבא https://adrenalin-israel.co.il

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*