איך תבחרו עוגות מעוצבות לאירועים שלכם?

איך תבחרו עוגות מעוצבות לאירועים שלכם?

עוגות מעוצבות הפכו בשנים האחרונות לפופולריות בכל אירוע ומסיבה: לידת תינוק/ת, ברית/ה, יום הולדת, גיוס או שחרור מהצבא, לצד חתונה, לידה וכמובן יום הולדת עגול. קיימים סוגים שונים של עוגות מעוצבות: עוגות בפיסול בצק סוכר, עוגות זילוף, עוגות טפטופים, עוגות מוס, עוגות מספרים ועוד. אז איך בוחרים את העוגה המתאימה לאירוע שאותו אתם מתכננים? ישנן כמה שאלות שתשובות להן תעזורנה לכם לקבל החלטה. באתר קונדיטה, תוכלו ליצור קשר עם אופים ואופות שמעצבים עוגות ברמה הכי גבוהה שיש, לבקש בקשות מיוחדות, לשאול את כל השאלות ולהבטיח, שתקבלו את העוגה המתאימה והטעימה ביותר.

לאיזה אירוע מיועדת העוגה המעוצבת?

עוגות מעוצבות מתאימות לכל אירוע ולאור העובדה שהן מוכנות לפי בקשת הלקוח, אפשר להתאים אותן לעיצוב השולחן או לעיצוב האירוע כולו. כך, אם מדובר במסיבת יום הולדת בקונספט ג'ונגל, אפשר להזמין עוגה מעוצבת שגם היא תעוצב בסגנון הזה. ישנן עוגות מיוחדות לאירועים מיוחדים: כך ישנן עוגות לגילוי מין העובר שנהוג שצבע הקרם בתום העוגה מלמד על מין העובר, עוגות להצעת נישואין, עוגות סמאש ליום הולדת שנה ועוד. הייחודיות של הזמנת עוגה מעוצבת מאופה ביתית, היא שהעוגה מעוצבת ונאפת בדיוק לפי הזמנתכם ועונה על כל הבקשות.

מי צפוי לאכול מהעוגה?

הנראות המרשימה של עוגה מעוצבת היא בהחלט יתרון גדול, אך חשוב מאוד, שמעבר לויזואליה, העוגה תהיה טעימה ואכן תשרת את המטרה ושיאכלו אותה. כדי שזה אכן יקרה, חשוב להתאים אותה לקהל היעד. כך, עוגות מעוצבות לילדים תהיינה שונות בתכלית לעומת עוגות שמיועדות למבוגרים. הטעמים המועדפים על הילדים הם טעמים פשוטים של שוקולד ווניל ואילו עוגות למבוגרים יכולות לכלול מילויים מיוחדים. לפני שאתם מבצעים הזמנה חשבו על קהל היעד ובדקו גם אם ישנן דרישות מיוחדות מבחינת חלבי פרווה, רגישויות ואלרגיות מזון ועוד. הרי תרצו להשקיע כסף ולקנות עוגה מעוצבת שכולם ייהנו ממנה וירעיפו  עליה מחמאות!

היכן נערך האירוע ואיך תשנעו את העוגה?

לעיתים, אנחנו משקיעים סכומים לא מבוטלים במה שקשור באירועים שלנו ומנסים לחסוך על הדברים הקטנים. לרוב האופות והאופים הביתיים ישנה אפשרות לאיסוף עצמי של העוגה מביתם או לקבלתה במשלוח עד הבית, בתוספת תשלום. חשבו, האם הנכם מסוגלים וערוכים לאסוף את העוגות המעוצבות בעצמכם, או שאולי עדיף להשאיר את המשימה לאופה או לשליח מטעמו/ה. נכון. עוגות מעוצבות אינן זולות ומדובר בעוד תוספת תשלום על משלוח, אך לעיתים זה כדאי. היכנסו לאתר קונדיטה שמרכז אופות ואופים ביתיים מכל הארץ, אתרו את האופות והאופים שגרים בעיר/ ביישוב בו צפויה להיערך החגיגה שלכם והתייעצו איתם. אנחנו מבטיחים לכם שתקבלו תשובה אמיתית, מכל הלב שלוקחת בחשבון אך ורק את טובתכם. שיהיה במזל טוב!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*