איך שומרים על בית חדש?

איך שומרים על בית חדש?

אם אתם בונים בית חדש או נכנסים לבית חדש או לכל מבנה שבו עליכם לחיות, חשוב כי תדעו שישנם אמצעים מעולים שיעזרו לכם למגן את הבית נגד שריפות, עשן, נגד סופות ואפילו נגד פורצים.

כיום ישנם אמצעים מתקדמים למיגון מבנים, כאשר חשוב כדי להגן על המבנה שלכם להצטייד בכמה וכמה מהם. אז כיצד ממגנים בית חדש? הכל בהמשך.

מיגון נגד אסונות

ראשית כל, חשוב לדעת כי אחד האויבים של מבנים ובתים חדשים הן שריפות. כיום דליקה יכולה להתחיל בשל סיבות רבות בין אם מדובר באש שנשארה ללא פיקוח, משחק בגפרורים לבין אם מדובר במדורות שלא כובו כהלכה, קצרים בחשמל ותנורים.

בשל כך, מומלץ מאד להתגונן נגד אש באמצעות גלאי עשן שנועדו להתריע על התלקחות של אש ועל חלקיקי העשן מהשנייה שהם מהווים איום. כיום ניתן באמצעות מערכות גילוי אש ליהנות מגילוי אוטומטי של אש, ובכן להיעזר בזמן כיבוי השרפה בציוד מקצועי ויעיל כמו ספרינקלרים, מטפים, צינור לכיבוי אש ועוד. בכך תוכלו למגן את המבנה שלכם מפני עשן.

בכל הנוגע לשיטפונות שעלולים לקרות בכל מבנה, חשוב גם כאן להיות מוכנים וזאת באמצעות ניקוזים מתאימים למקרה של שיטפונות, מערכות יבשנים ועזרים מיוחדים שמסייעים להתמודד עם הצפות. כיום ישנם חברות המספקות לקנייה והשכרה ציוד נגד הצפות ושעוזר להתמודד עם הצפות בצורה הטובה יותר.

איטום נכון נגד סופות ופגעי מזג האוויר

שימו לב כי המבנה שלכם אטום באיטום נכון נגד סופות ופגעי מזג האוויר. איטום נכון של מבנה יסייע לכם להתגונן מסופות, משלגים וגם במקרה של שריפה שמשתוללת ליד ביתכם. באמצעות איטום נכון של המבנה ניתן לחיות ברמת חיים גבוהה יותר תוך הגנה מקסימאלית מפני חום וקור.

שערים נגד פורצים

הצטיידו במבנה שלכם בשערים חשמליים אוטומטיים גבוהים נגד פורצים. כיום ניתן ליהנות משערים מסוגים שונים העשויים אלומיניום, עץ, ברזל ועוד ובכך להגן על הבית שלכם ולהרגיש בו בטוחים בכל זמן.

אז אם אתם רוצים לחיות בסביבה מוגנת: זה הזמן ליצור קשר עם חברות מיגון, חברות למיגון ואש, לשלל אנשי המקצוע שיכולים לבצע את כל ההתקנות הנכונות בבית שלכם, בין אם מדובר בהתקנת גלאי עשן, עד להתקנת שער חשמלי בטוח, התקנת ספרינקלרים  ויישום של איטום טוב יותר למבנה שלכם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*