איך צובעים את התקרה בבית? המדריך המלא

איך צובעים את התקרה בבית? המדריך המלא

עליכם להבין כי צביעת התקרה היא שונה בתכלית מצביעת הקירות של הבית, ולכן אם אתם יודעים איך לצבוע את הקירות – זה לא אומר בהכרח שתדעו איך לצבוע את התקרה. המדריך הבא נועד על מנת לסייע לכם להבין מראש כיצד תוכלו לצבוע את התקרה כנדרש. כך שתגיעו לשלב שבו אתם צריכים לצבוע את התקרה, תוכלו לעשות זאת במהירות ובמקצועיות. לעיתים טיפ אחד קטן יכול לשנות את התוצאה הסופית, כך שתוכלו לקבל את התוצאה שתמיד חלמתם עליה.

מה צריך לרכוש לפני שצובעים את התקרה?

חשוב מאוד שיהיה לכם את כל הציוד הנדרש לפני שאתם מתחילים את המשימה, הרי לא תרצו לעצור באמצע בגלל שחסר לכם פריט כזה או אחר. בנוסף עליכם לוודא כי יש לכם צבע מיוחד לתקרה, צבע שאיתו תוכלו לצבוע את התקרה ולקבל את התוצאות הרצויות. את הרכישות הללו מוטב לעשות מבעוד מועד, ולא לחכות לדקה ה-90.

איך להכין את התקרה לקראת הצביעה?

ראשית עליכם לתקן את כל הפגמים השונים שעלולים להיות בתקרה, כך שתוכלו לעבוד על משטח חלק ואידיאלי. בנוסף רצוי מאוד שתפרקו את כל בתי המנורה, בכדי שהם לא יתלכלכו ולא ימנעו מכם לנקות את התקרה כמו שצריך. תוכלו אפילו להשתמש במטאטא על מנת לטאטא את התקרה, ולוודא כי לא מסתתרות להן הפתעות שונות שלא שמתם אליהן לב.

בכמה שכבות צריך לצבוע את התקרה?

אחד מהטיפים היעילים ביותר הוא לצבוע את התקרה בשתי שכבות, ולא בשכבה אחת כמו שרוב האנשים עושים. האידיאל הוא לצבוע את השכבה הראשונה בכיוון אחד, ואת השכבה השנייה לצבוע מהכיוון הנגדי. כך תוכלו להיות בטוחים כי הצבע יכסה את התקרה בצורה האידיאלית, ולא תמצאו את עצמכם נאלצים להתמודד עם כל מיני חלקים שונים שלא נצבעו כמו שצריך ודורשים תיקונים לאחר מכן.

איך ניתן לבחור את הצבע הנכון לצביעת התקרה?

הצבע הלבן הוא נכון להיום הצבע הדומיננטי ביותר לתקרה, ורוב האנשים יבחרו בו על מנת לא ליצור אפקט מוזר בגוון של התקרה. אך בפועל הבחירה היא אך ורק בידיים שלכם, ואם מתחשק לכם להוסיף קצת עניין לבית או לחדר מסוים – תוכלו כמובן לבחור בצבע שונה. הכוח נמצא בידיים שלכם, ואתם צריכים לעשות את הבחירה שתהיו איתה הכי שלמים וכמובן שהכי תתחברו אליה.

תוך כמה זמן ניתן לצבוע את התקרה כולה?

האמת היא שצביעת התקרה היא לא פרוצדורה מאוד מסובכת, מדובר על פרוצדורה יחסית פשוטה שכל בן אדם עם מעט הבנה יוכל לבצע. אם החלטתם לקרוא את המדריך הזה, ככל הנראה יש לכם את היכולות לבצע את הפעולה. לרוב לאנשים עם קצת הבנה לוקח בין שעה עד שעתיים לצבוע את התקרה כולה, קחו בחשבון כי ישנה גם הפסקה בין השכבה הראשונה לבין השכבה השנייה.

תבחנו את התוצאות הסופיות בצורה מדוקדקת

קחו בחשבון כי לאחר שתצבעו את התקרה, ככל הנראה יהיו לכם מספר תיקונים שתצטרכו לבצע – הרי קשה מאוד להגיע לתוצאה מושלמת תוך זמן קצר. אך בכל זאת את התוצאה הסופית מוטב לבחון בלילה כאשר תדליקו את האור של החדר, כך יהיה לכם קל יותר למצוא את הליקויים השונים שאותם אתם צריכים לתקן. חשוב מאוד שתתקנו את כל הליקויים השונים בהקדם, כי ככל שתשאירו את המצב כמו שהוא גם הסיכוי שתתקנו בסוף את אותם ליקויים יפחת – ולא תרצו להשאיר את התקרה במצב הזה.

נתקעתם? הזמינו בעל מקצוע

צביעת תקרה היא לא עסק פשוט. אם אתם חושבים שזה גדול עליכם הכי קל להזמין הביתה צבעי.

צילום: סופר צבע

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*