איך מתכוננים לתור לרופא אונליין?

איך מתכוננים לתור לרופא אונליין?

הקורונה דחפה את תהליך המעבר לדיגיטל, שגם כך היה בעיצומו ברחבי העולם. זהו תהליך שמשפיע על כל תחומי החיים, ולא פוסח גם על תחום הרפואה והבריאות.

כיום, ניתן לקבל שירותי קופת חולים און ליין בלי לצאת מהבית. אחת האפשרויות הנפוצות ביותר הכי קביעת תור וירטואלי לרופא, לה שני יתרונות מרכזיים: חיסכון של זמן ומאמץ להגיע למרפאה, וסיכון מופחת להידבקות במחלות בתור לרופא.

רוצים לקבוע תור אונליין? יש לנו כמה טיפים, כדי שהתור שלכם יעבור בצורה חלקה ומועילה.

תבדקו את הציוד הטכני שלכם

חשוב לוודא, מספיק זמן מראש, שהציוד הטכני שלכם תקין. חשוב לבצע בדיקות עבור המיקרופון, המצלמה וחיבור האינטרנט. יש אתרים שמאפשרים לבצע את הבדיקות הללו, או שאתם יכולים לעשות את זה דרך ההגדרות של המחשב הנייד או הנייח, הטאבלט או הטלפון הנייד. אם אות האינטרנט האלחוטי שלכם חלשה, תשקלו לחבר את המכשיר לאינטרנט בצורה קווית.

תקפידו על סביבה שקטה

במקרים מסוימים, רעשי רקע נקלטים בקלות על ידי מיקרופון. תנסו למצוא חדר שקט שבו תוכלו לסגור את הדלת, כדי שתוכלו לשמוע את הרופא והוא (או היא) יוכל לשמוע אתכם, ללא הפרעות. אם יש בבית ילדים או בעלי חיים, תדאגו שיישארו בחדר נפרד במהלך התור שלכם.

מעבר לחשיבות של שקט למהלך התקין של התור, תזכרו שאתם עומדים לחלוק פרטים רפואיים ואישיים. אתם צריכים מקום בו תוכלו לשמור על פרטיות.

תוודאו שהמצלמה בגובה העיניים

במהלך תור רופא, הגורם הרפואי רוצה להביט לכם בעיניים. לשם כך, המצלמה צריכה להיות מכוונת כמו שצריך.

תסגרו חלונות במחשב שאינם בשימוש

לפעמים, סטרימינג מנצל הרבה רוחב פס. לכן, חשוב לוודא שאין לכם חלונות או כרטיסיות פתוחים במחשב. מומלץ לסגור הכל, ולהשאיר במהלך התור רק את שיחת הווידאו עצמה.

תתאימו את התאורה בחדר

כאמור, הרופא שלכם רוצה לראות אתכם בבירור, על מנת לספק לכם יחס אישי כאילו אתם נמצאים איתו באותו החדר. כדאי לסדר את התאורה כך שתבליט את הפנים שלכם, אך מצד שני שלא תגרום לסנוור במצלמת האינטרנט.

תחברו את המחשב או הטלפון לחשמל

לא כדאי שבאמצע התור, תיגמר לכם הסוללה והשיחה תתנתק. אם אתם לא רוצים או לא יכולים לשבת קרוב לשקע חשמלי, לפחות תוודאו שהמכשיר בו אתם מתכוונים להשתמש טעון במלואו.

תערכו רשימה של שאלות שתרצו לשאול

זו המלצה שתקפה לא רק לתורים באונליין, אלא לכל פגישה עם רופא או גורם רפואי. קל לשכוח את השאלות שאתם מעוניינים או צריכים לשאול. אם תערכו רשימה ותשמרו עליה בהישג יד, יהיה לכם קל יותר לקבל את התשובות והמידע באופן מלא.

יתרונות של תור וירטואלי

חיסכון בזמן

עם רפואה וירטואלית, כל מה שאתם צריכים זה מכשיר נייד עם סוללה ואינטרנט מספיק מהיר. אתם לא צריכים לגרור את עצמכם, חולים וחלשים, למרפאה, לחכות זמן רב בתור או להסתכן באיחורים וביטולים. במקום לבזבז זמן, כסף ואנרגיה על הגעה לרופא, תוכלו לקבל את המנוחה לה אתם זקוקים, ולהמתין לתור עם שמיכה וכוס תה.

כמו כן, יהיה לכם קל להתאים את התור ללוח הזמנים שלכם, כי תוכלו להתייעץ עם הרופאים שלכם בכל זמן ומכל מקום. זו גמישות שמלווה את העידן הדיגיטלי בו אנו חיים, ואין סיבה שלא תהיה חלק מעולם הבריאות.

נוחות מוגברת

אתם לא צריכים להתלבש, לצאת מהבית ולשבת מול הרופא במאמץ לא להיראות נורא כמו שאתם מרגישים. כעת, אפשר לפגוש את הרופא בלחיצת כפתור, מהנוחות של ביתכם. קביעת תורים לוקחת כמה רגעים, ואתם יכולים לשבת על הספה בסלון במשך כל התור.

פחות סיכוי להידבק

במהלך משבר הקורונה, הבינו בכל העולם את החשיבות של שמירת מרחק מאנשים חולים. כדי לבלום העברת וירוסים ומחלות מדבקים, רופאים יכולים להשתמש בשירותי רפואה וירטואליים כדי לסנן מראש חולים, ולייעץ להם לגבי הצעדים הבאים מבלי לסכן את עצמם.

מהצד שלכם, על ידי הישארות בבית אתם יכולים למנוע את הסיכון של חשיפה למחלות אחרות, ולהפחית את האפשרות להעביר את שלכם לאחרים. כלומר, סיכוי מופחת להידבקות לא מסייע רק לכם, אלא גם לסובבים אתכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*