איך מוציאים ויזה לארה"ב? לעשות את זה הכי נכון והכי מהר

איך מוציאים ויזה לארה"ב? לעשות את זה הכי נכון והכי מהר

יש משימות שהישראלים מנסים לצלוח בכל כוחם (וזה לא תמיד מצליח לכולם) והרשימה הזו כוללת הוצאת רישיון נהיגה, מציאת בן או בת זוג לחתונה, רכישת דירה במחיר סביר ובמיקום מוצלח וכמובן להוציא ויזה לארה"ב על מנת לטייל או לבקר משפחה רחוקה או קרובה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

כמובן שיש עוד משימות שהישראלים מנסים להשיג במהלך חייהם אבל בהחלט אפשר לומר שהמשימה להוציא את הויזה המיוחלת לארצות הברית היא עדיין בגדר משימה קשה, עבור חלקנו אפילו בלתי אפשרית. הרציונאל מאחורי הרצון של ארצות הברית להגביל את הכניסה של האזרחים בעולם שאינם אמריקאים היא די ברורה, ארצות הברית לא רוצה כניסה של אנשים שקשורים בטרור, אנשים שרוצים לתפוס את מקומות העבודה של האזרחים או לעבוד בצורה חוקית וכמובן שיש גם את העניין של הפליטים שלא תמיד רצויים לצערנו.

בוודאי שמעתם לא מעט שמועות בכל הקשור לאנשים שכמעט בלתי אפשרי עבורם להשיג את הויזה המיוחלת והאמת שברוב השמועות יש גם אמת ואם גם נהיה אמיתיים עם עצמנו נבין שמדובר בהיגיון בריא. חיילים משוחררים, מחוסרי עבודה, מחוסרי דיור, אנשים בעלי עבר פלילי, אנשים ללא משפחה ועוד הם למעשה אנשים, שעל פי חשיבתן של רשויות ההגירה בארה"ב, אין להם כל כך סיבה לחזור לישראל ולכן הסיכוי שלהם להשיג ויזה לארה"ב הוא די קלוש. לעומת זאת, אנשים בעלי עבודה מסודרת, בית או רכוש יקר כמו מכונית או נכסים בהחלט יכולים למצוא את עצמם משיגים את הויזה, אך חשוב גם עבור אותם אנשים להקפיד על כל השלבים בדרך.

השלבים בדרך להשיג את הויזה לארצות הברית

ויזה לארה"ב כאמור זו משימה לא פשוטה אבל אם עובדים לפי השלבים בצורה נכונה ומסודרת בהחלט אפשר להגדיל את הסיכוי לקבל אותה. ראשית, עלינו למלא טופס 160DC שהוא למעשה טופס שכולו באנגלית והוא דורש פירוט נרחב על חיינו. הסיבה לפירוט הנרחב בטופס היא למעשה להוכיח שיש לנו סיבות טובות לחזור לישראל. בשלב השני עלינו לשלם את האגרה ולהגיע לראיון בשגרירות שגם הוא כמובן ייערך באנגלית. לראיון עלינו להגיע עם תמונות פספורט ודרכון בתוקף לפחות לעוד חצי שנה וגם במהלך הראיון תצטרכו להוכיח מעל כל ספק שאתם מתכננים לחזור לישראל.

התהליך יעבוד עבורכם בצורה הרבה יותר זורמת וחלקה במידה ותעשו הכל מראש ולא תחכו לרגע האחרון. הוצאת ויזה מעכשיו לעכשיו מצביעה על רצון לברוח מהארץ או לחץ בגלל סיבה אחרת מה שעלול לפגוע בסיכויים שלכם לקבל את האישור להיכנס למדינה שכולם כמעט ברחבי העולם רוצים להיכנס אליה. חשוב מאוד שלא לנסות לשקר או להתחכם במהלך הראיון או מילוי הטפסים ולנהוג כלפי התהליך בצורה מכובדת והוגנת, בניגוד לחפיפניקיות הישראלית בארצות הברית התהליך מתבצע בצורה הרבה יותר רצינית והרבה יותר קפדנית.

 

פרינג׳ סטייל - ימים של שמחה

פרינג׳ סטייל – ימים של שמחה

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*