איך למצוא את החתן המיועד – מדריך לצעירה הדתייה

איך למצוא את החתן המיועד – מדריך לצעירה הדתייה

אחרי שסיימת את כל החובות שלך בתור בת עשרה טיפוסית ואפילו סיימת בהצלחה את השירות הלאומי שלך, הגיע הרגע להסתכל על החיים הבוגרים בצורה מפוכחת ולחשוב על תלך בתור אדם בוגר. במיוחד אם את באה מבית דתי והרקע שלך מחייב אותך לתכנן בית בישראל ולהקים משפחה, כמה שיותר מוקדם. למרות הלחץ של הסביבה, ולמרות הרצון שלך למצוא בן זוג, לא תמיד דברים יכולים ללכת בקלות. ובדיוק מהסיבה הזאת, כדאי לך לחשוב על כמה דרכים למצוא בן זוג או להכיר את בני המין השני, כדי להגדיל את מעגל החברים שלך ולמצוא את החתן המיועד בקלות יחסית. כדי לעזור לך להצליח את תהליך החיפושים, יצרנו לך מדריך קצר וממוקד מטרה.

הגיע הזמן להפעיל את כל הקשרים שלך

אם יש כלי אחד ממש נגיש ונוח לתפעול אשר מעודד הכרויות לדתיים חינם, הוא הקהילה. במשך מאות שנים צעירים וצעירות יהודיים הצליחו למצוא בני זוג רק בתוך הקהילות שלהן, והתפתחו פרקטיקות מאוד יעילות סביב הרצון לשדך צעירים בתוך הקהילה בהתאם לגיל שלהם ובהתאם למצב האישי שלהם. ככה שמספיק לזרוק איזו מילה לסבתא ה, לדודה ואפילו לחברה הכי טובה, כדי שהם יתחילו לחפש לך את החתן המיועד מבלי שאת תצטרכי להיות מעורבת. כמובן שיש לכך מגבלות, המבחר הקיים בתוך הקהילה הוא זה שיעמוד לרשותך בתהליך הבחירה, ועל כן, צעירות רבות מוכנות לשבור את ההרגלים הישנים ולו בשביל למצוא בן זוג מחוץ לקהילה.

תני צ'אנס לאינטרנט ופתחי את הלב

נכון שזה נשמע קצת מוזר, במיוחד אם את באה עם קהילה דתית מאוד סגורה, אבל האינטרנט הוא מקור מידע שיכול לעזור לך למצוא את בן הזוג החדש, יחסית בקלות. חיפוש מהיר של מידע בתוך אתר הכרויות לדתיים, יכול לגלות לך עולם שלם של אפשרויות שבו חתנים מכל רחבי הארץ אשר מחפשים גם הם בת זוג לשידוך. ההיכרויות בתוך אתר רמת האמונה הדתית ואפילו הציפייה להקמת משפחה. כך שאת יכולה לקחת החלטה על בסיס מידע קונקרטי עוד לפני שהגעתם לפגישה פנים אל פנים, מה שהופך את הבחירה שלך להרבה יותר מדויקת.

אל תתני ללחץ להשפיע עלייך

במידה מסויימת, הכרויות לדתיים הן הכרויות שנעשות תחת לחץ ועם רצון גדול מאוד "לסגור עסקה", במהירות אפשרית. הכל תלוי בגיל של החתן והכלה, במצב של בני המשפחה ובקהילה בהתאם חיים. וזו יכולה להיות סיטואציה מאוד מלחיצה ומאוד מאתגרת להתמודדות, עם את נותנת יותר מידי מקום לקולות חיצוניים. העצה הכי טובה שאפשר לקבל, בתהליך החיפושים אחרי חתן היא – קחי את הזמן תחפשי לעצמך את בן הזוג בשלווה. זו תהיה ההחלטה החשובה ביותר שאת לוקחת בחיים שלך, ואת לא רוצה להיות מושפעת מאף גורם חיצוני.

צילום: Freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*