איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל – המדריך המקוצר

איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל – המדריך המקוצר

מנוע החיפוש של גוגל הפך כבר ממזמן לאחד המקומות האטרקטיביים ביותר ברחבי הרשת. כמעט כל מי שמחפש היום מידע באינטרנט, נכנס בראש ובראשונה למנוע החיפוש של גוגל, ומנסה למצוא בו את מבוקשו. היות וגוגל הלכה והתפתחה לכדי החברה שהיא היום, מרכז השליטה נמצא רובו ככולו אצלה, אבל עדיין יש לנו יכולת להשפיע על מה שמופיע ברשימת התוצאות שהיא מציגה בפני הגולשים. אז איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל? קבלו מדריך מקוצר שיעשה לכם קצת יותר סדר בעניין הזה.

למה למחוק תוצאות חיפוש בגוגל?

אז הבסיס של העניין הזה טמון בשאלה למה בכלל לעשות את פעולת המחיקה המדוברת. ובכן, תוצאות החיפוש של גוגל מעלות לא מעט תוצאות, שחלקן יהיו לטובת העסק שלכם ואילו חלקן קצת פחות, בלשון המעטה. היות וכל בעל עסק היה שמח שרק תוצאות חיוביות יוצגו לגביו, הוא צריך לנקוט בפעולות שונות על מנת למחוק תוצאות חיפוש בגוגל שפחות מחמיאות לעסק שלו.

למחוק תוצאות חיפוש בגוגל דרך פנייה לגוגל – אפשרי אבל לרוב מיותר

לא מעט בעלי עסקים מרימים את הכפפה ומחליטים לפנות לגוגל באופן ישיר, בבקשה למחוק תוצאת חיפוש שקיימת עבורם. גוגל נוטה לא לייחס חשיבות לפניות מבעלי עסקים, משום שהאינטרס שלהם למחיקה הוא ברור לחלוטין – לייצב את המוניטין של עצמם מחדש. בדרך כלל בקשה כזו לא תיענה, ובוודאי שלא תתממש בפועל. אז מה בכל אופן כדאי לעשות?

העלאת תכנים רלוונטים ישנו את סדר הצגת התוצאות

הגולשים שמסתכלים על תוצאות החיפוש, לא ממהרים לעבור לדפי התוצאות שנמצאים אחרי העמוד הראשון או השני מקסימום. משום שכך, יש לכם אפשרות להשפיע על סדר הצגת התוצאות, על ידי העלאת תכנים חיוביים ורלוונטים עבור בית העסק שלכם. ככל שתעלו יותר תכנים מעניינים, הקידום האורגני יגרום לכך שסדר הצגת התוצאות ישתנה, ואתם תוכלו להנות מדחיקת התוצאות השליליות בגוגל לדפי תוצאות שאף אחד לא באמת קורא.

פנייה לבעלי האתר שבו מופיעות תוצאות שלא מחמיאות לכם

לא מעט אתרים משלבים ביקורות, חיוביות או שליליות כאחד, על כל מיני חברות ועסקים. פנייה לבעלי האתר למחיקת הביקורת שנכתבה עליכם היא בהחלט אפשרות, אולם קחו בחשבון שייתכן ותתבקשו לשלם כמה מאות שקלים עבור מחיקה שכזו. אם העלות אל מול התועלת משתלמת עבורכם, ויכולה להיות משמעותית בשמירה על מוניטין העסק שלכם – אתם בהחלט מוזמנים לנסות את השיטה הזו. לא בטוחים איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל? פנו לחברת BETTER – זוהי הדרך הטובה ביותר להגיע לתוצאות. שיהיה בהצלחה!

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*