איך להפיק בת מצווה בשנת 2022?

איך להפיק בת מצווה בשנת 2022?

בת מצווה הוא טקס חגיגי ומרגש בעל משמעות ייחודי עבור ילדת השמחה, זהו טקס התבגרות של הנערה המתבגרת, טקס יהודי שבו חוגגים את התבגרותה של הנערה. בת מצווה מציינת את המעבר של ילדה מילדות לבגרות והגעה של הנערה לגיל 12.

איך לתכנן את הבת מצווה בצורה המושלמת?

ישנם מספר דרכים חשובות אשר יעזרו לכם לתכנן ולקיים בת מצווה על הצד הטוב ביותר:

  • קביעת תאריך, שעה ומיקום בת המצווה- דבר ראשון שחשוב לבצע לקראת החגיגה הגדולה של הנערה המתבגרת, לקבוע תאריך מדויק שמתאים לנערה ולבני משפחתה. יכול להיות תאריך עם משמעות עבור הנערה או תאריך כללי שבו תרצו לחגוג לכלת השמחה. לאחר מכן, תצטרכו לחשוב על איזה מקום תרצו לחגוג בו, אם זה אולם אירועים או בחצר הבית עם עיצוב שולחנות או מועדון לבת מצווה. הדבר החשוב ביותר הוא לעדכן את האורחים בתאריך, בשעה ובמיקום המדויק שכולם יוכלו לשריין ויבואו לשמח את כלת השמחה. 
  • צור רשימת אורחים מפורטת הכוללת חברים, משפחה, שכנים וחברים של ההורים- דבר שני שחשוב לבצע לקראת החגיגה הגדולה של הנערה המתבגרת, ליצור רשימת מוזמנים הכוללת את כל הקרובים והאהובים עליכם, וכך תוכלו לספור כמה פחות או יותר יגיעו לאירוע החגיגי עבור כלת השמחה שלכם במועדון לבת מצווה. 
  • לתכנן את התפריט לאירוע האם רוצים ארוחה בשרית או חלבית (כולל אוכל ושתייה)- לאחר כל האירגונים של האורחים ומיקום האירוע, תצטרכו להחליט איזה אוכל תרצו להגיש לאורחים שלכם שבאים לכבד ולשמח את כלת השמחה שלכם. אם תרצו ארוחה בשרית או בכלל תרצו להגיש להם ארוחה חלבית מלאה בטוב. כדאי מראש לתכנן ולהזמין קייטרינג שמתאים לאווירה של האירוע שלכם ולאורחים שבאים אליכם. 
  • תכנון הסעות לאורחים – סגרו אוטובוס שיקח ויחזיר את כל החברים לכיתה. חשוב מאוד לתכנן הסעה מאורגנת שכל החברים מהכיתה יוכלו להגיע ולא תהיה שום בעיה ושאף ילד לא יוכל לפספס את האירוע של כלת השמחה שלכם. יעזור מאוד להורים של הילדים בכיתה וככה כולם יוכלו להנות כמו שצריך. 
  • החליטו על מתנות לאורחים בסוף המסיבה, שיהיה להם מזכרת מהערב שלכם- יש אפשרות להביא לכל אורח מתנה בסוף המסיבה שיהיה לו מזכרת מהאירוע החגיגי והמרגש של הנערה המתבגרת. לדוגמה, כל אחד יקבל תמונת אינסטבלוק שלו עם הכלת השמחה. 
  • קבע איזה סוג של הפעלות יהיה במסיבה- יש המון פעילויות לגילאים האלה, יש אפשרות להביא דיג'יי ומנחה שיעבירו לכם את האירוע בצורה המושלמת ביותר וירקידו את כל הרחבה, בנוסף יפעילו אותם מתחילת האירוע ועד סופו. ישנה גם אפשרות להביא אטרקציות שיעזרו לילדים להנות ולהעביר את האירוע בצורה הטובה ביותר

לסיכום, אירועי בת מצווה הוא אירוע שיכול לחזור על עצמו אצל כל אחת ואחת, אם תרצו לחגוג אירוע מקורי וחגיגי כדאי לכם לתכנן אותו מראש כדי שיצא אירוע מושלם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*