איך להיות מעצב גרפי

איך להיות מעצב גרפי

אם אתה או את מתלבטים מה ללמוד ולאיזה כיוון לפנות ולא משנה באיזה שלב אתם בחיים, עיצוב גרפי הוא תחום שיכול מאוד להיות שיעניין אתכם. תשכחו ממה ששמעתם על מעצבים גרפיים, שהם כאלו שנולדו עם זה ושהתוכנות הנלמדות בתחום מורכבות ולא כל אחד יכול ללמוד אותם… האמת היא שעיצוב גרפי הוא תחום שהולך ומתפתח, תחום שכל אחד יכול להיכנס אליו גם אם אין לו ניסיון או יידע בתחום וכל מה שצריך הוא אוריינטציה בסיסית לעיצוב ומוטיבציה ולא יותר מזה. התוכנות גם הן לא מורכבות מידי וכל אחד יכול ללמוד אותם בקלות והדבר היחיד שצריך הוא רצון להצליח. כן, כל אחד יכול להפוך להיות מעצב גרפי וכל אחד יכול להצליח ובגדול. רגע לפני שנסביר מהי הדרך הטובה ביותר איך להיות מעצב גרפי, נסביר מה בכלל אפשר לעשות עם המקצוע הזה.

עיצוב גרפי – מקצוע שיש כל כך הרבה מה לעשות איתו

אז מה יש לעשות עם עיצוב גרפי? האם זה תחום שכדאי להיכנס אליו או שהוא סיכון שלא כדאי לקחת? האם יש מספיק דרישה למעצבים גרפיים על אף שיש היום לא מעט מהם? התשובה היא – זהו מקצוע שרק הולך והופך למבוקש יותר ויותר, מקצוע שיש בו אין סוף עבודה! היום כל עסק או חברה שמכבדים את עצמם צריכים להוציא חומרים גרפיים, בין אם הם וירטואליים ובין אם הם מודפסים, בין אם מדובר על אתר האינטרנט ובין אם מדובר על פרסומות שונות או על ברושורים, פלאיירים או סתם ניירות מכתבים. בנוסף, מערכות עיתונים, בתי דפוס, משרדי פרסום וחברות בניית אתרים צריכים עוד ועוד מעצבים גרפיים ואם הם מציגים תיק עבודות מרשים יש להם אין סוף עבודה.

רוצה להיות עצמאי או שכיר?

מעצב גרפי יכול להיות עצמאי או שכיר. הוא יכול לעבוד באחד ממשרדי הפרסום או מקומות העבודה האחרים שהוזכרו פה ויכול להיות עצמאי, פרילנסר שלוקח עבודה מתי שנוח לו ומתאים לו ומגיש אותה בהתאם לדד ליין שנקבע. מעצב גרפי יכול לעבוד מכל מקום וכל מה שהוא צריך הוא מחשב וחיבור לרשת ואת התוכנות הרלוונטיות, מה שאומר שהוא יכול לעבוד מבית הקפה השכונתי, מהבית או מכל מקום אחר.

איך להיות מעצב גרפי? ללמוד במכללת סולו!

אם אתה לא יודע איך להיות מעצב גרפי, אתה צריך להכיר את מכללת סולו. מכללת סולו גרפיקה ממוחשבת תוכל ללמוד מהבית עם מורה בצד השני, תוכל להכין תיק עבודות מרשים ולהציע את עצמך בסופו של דבר. במכללת סולו יש את המרצים הטובים ביותר בישראל שישמחו ללמד אותך ולהכין אותך לעבודה בעולם העיצוב. מכללת סולו היא המובילה בישראל ומאות מעצבים גרפיים מצליחים למדו במכללה ורכשו בה את השכלתם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

5 תגובות

  1. Pingback: לימודי גרפיקה תואר ראשון - עיצוב גרפי אונליין

  2. Pingback: לימודי עיצוב גרפי נתניה - עיצוב גרפי אונליין

  3. Pingback: לימודי עיצוב גרפי אווירה פתוחה אונליין - עיצוב גרפי אונליין

  4. Pingback: קורס עיצוב גרפי בzoom - עיצוב גרפי אונליין

  5. Pingback: ללמוד גרפיקה ממוחשבת בצפון - עיצוב גרפי אונליין

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*