איך לגלות נזילות סמויות?

איך לגלות נזילות סמויות?

נזילות מים סמויות היא אחת הבעיות המרגיזות ביותר שעלולות לקרות בכל מבנה. המחשבה על איתור נזילות מים תוך כדי שבירת קירות והרמת מרצפות היא מתסכלת ומטרידה. למזלנו עולם האינסטלציה התקדם רבות והשיטות לאיתור נזילות מים כבר לא כוללות הרס. בין השיטות הנפוצות שמשתמשים כיום ניתן למצוא בדיקת נזילות מים באמצעות חיישני גז, מצלמה טרמית, סיב אופטי וגילוי אקוסטי.

בדיקת נזילות מים היא בדיקה חשובה שיש לבצע טרם אתם מזעיקים אינסטלטור רק כי ראיתם כתם רטיבות על הקיר. כתם הרטיבות הוא אכן סימן לכך שיש לכם נזילה, אך אין זה אומר שאם תשברו את הקיר באזור הרטיבות, תגלו שממש מאחורי הכתם מסתתר מקור הנזילה. לכן, חשוב לבצע בדיקת נזילות מים. איתור נזילות מים מתבצע בשיטות טכנולוגיות שאינן דורשות הרס בתוך הבית ומאפשרות גילוי נקודתי של מקור הנזילה. בין המכשירים ניתן למצוא שימוש במצלמה טרמית, מד לחץ, בלוני הצפה, צילום קווי ביוב, איתור בגז, ובדיקת לחות.

בדיקת נזילות מים מחיר

חשוב לקבל הצעת מחיר המפרטת את הבדיקות שיבוצעו לאיתור נזילות מים. בדיקת נזילות מים מחיר המתמקדת באזור החשוד נע בין 1300 ל-1800 שח, היכולת של אנשי המקצוע לאתר את הנזילה תלוי בניסיון שלהם ובציוד שברשותם, גם המלצות חשובות במקרה זה. שימו לב שמרבית אנשי המקצוע האמינים לא יידרשו כסף מעבר למחיר הביקור במידה והם לא הצליחו לאתר את הנזילה ולכן המלצות על חברה של איתור נזילות מים הן חשובות. מחיר בדיקת נזילות מים כולל את הדוח שלאחר הבדיקה שמסביר את מקור הבעיה ואת ההמלצות להמשך הטיפול.

מחיר בדיקת נזילות מים תלוי במספר השיטות שיידרשו לאיתור נזילות מים, למורכבות המצב ומספר המוקדים שיש להתמקד בהם.

איתור נזילות מים – המלצות

כשאתם בודקים על בדיקות נזילות מים חשוב שתבדקו גם על איתור נזילות מים המלצות לאנשי מקצוע וחוות דעת של אנשים על הטיפול שקיבלו מאותם אנשי מקצוע.

בדיקת נזילות מים איכותית ומקצועית יחד עם המלצות על אנשי מקצוע שמתעסקים באיתור נזילות מים, בסופו של דבר יביאו לכך שהמחיר שתשלמו יהיה הוגן ומשתלם.

כשאתם מתעניינים באיתור נזילות מים המלצות הן חיוניות מאוד וכדאי להתמקד בהן, גם אם המחיר יהיה קצת יותר גבוה מאחרים.

טיפול בנזילות מים מתחיל בבדיקת נזילות מים ובאיתורה. רק אחרי השלב הזה תוכלו לבנות תכנית פעולה לטיפול ותיקון הבעיה.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*