איך לבחור שרשרת שתתאים לבגד?

איך לבחור שרשרת שתתאים לבגד?

כל לבוש הכי מוקפד או ממותג שלא יהיה לא ירשים אם הוא לא יוצר סגירת מעגל עם תכשיט מתאים. התכשיטים יוצרים מראה מושלם, מוקפד ומדויק אם עושים את השילובים הנכונים ואם לא מתעלמים מקיומם של התכשיטים השונים מאבדים את כל האפקט של הבגד. איך ניתן לשלב שרשראות לנשים עם פרטי לבוש שונים וליצור את מראה המיליון דולר?

הסגנון שלנו והאופי שלנו משודר כלפי חוץ בדרכים שונות, אחת הדרכים הבולטות ביותר היא שימוש בשרשראות ותכשיטים שונים שמגדירים את הסגנון שלנו בצורה הטובה ביותר. היום ניתן למצוא מבחר רחב של שרשראות המאשרות לנו להתאים אותן לפרטי לבוש רבים ומגוונים, אז איך ניתן לעשות זאת בחכמה והכי חשוב בהתאמה מדויקת?

אורך השרשרת למבנה האישי שלך

ישנם כמה פרמטרים שכדאי שתכירו לפני שאתן רצות לקנות את השרשרת שאהבתן מכל. ראשית, בחנו את צורת מבנה הפנים שלכן, אם מבנה הפנים שלכן הוא אובלי או בצורת יהלום אתן יכולות להתפרע ולבחור כל שרשרת שחשקה נפשכן. לבעלות מבנה פנים לב כדאי להימנע משרשראות ארוכות כדי למנוע תחושת חידוד סנטר ואילו מבנה פנים עגול או מרובע מומלץ לבחור בשרשראות ארוכות ליצירת תחושת אורך למבנה הפנים. דבר נוסף שחשוב לשים לב הוא מהו הגובה שלכן. נשים נמוכות עדיף שיענדו שרשראות קצרות ואילו הגבוהות יכולות ליהנות מגוון רחב של אורכי שרשראות מהקצרות ועד הארוכות ביותר.

התאמת אורך השרשרת לבגד

נתחיל עם מחשוף V שקל מאוד לזהות מהו אורך השרשרת המתאים ביותר. מחשוף כזה מושך את עיקר תשומת הלב לחזה ופחות לאזור הפנים. לכן מומלץ שהשרשרת והאורך שלה יהיו בהתאם למחשוף וחשוב לשמור על מרחק בין המחשוף לבן סיום השרשרת. הקפדה על מרחקים אלו יעניק רושם גם למחשוף וגם לשרשרת והם יחיו בשלום יחדיו.

מחשופים עגולים הם יותר פשוטים להתאמה, כאן ניתן לעשות שילובים של שכבות של שרשראות או ללכת על בטוח עם שרשרת דומיננטית בעלת נוכחות קצרה יחסית. גם כאן חשוב לשים לב שהשרשרת אינה מסתתרת בתוך המחשוף ואם זה המצב, עדיף לבחור בשרשרת ארוכה יותר שתישאר מעל לבד החולצה.

בקיץ החם שלנו מחשופי סטרפלס פופולריים במיוחד כדי להתאים את המראה המושלם למחשוף הסטרפלס שלך שמרי על מרחק בין המחשוף ובין השרשרת, האורך המומלץ ביותר הוא קו האמצע שבין הצוואר לקו המחשוף.

חולצות שמתאימות לכל עונה והן לא יחלפו מעולם לעולם אלו חולצות מכופתרות. אלו הרוצות להתאים שרשראות לנשים לחולצות המכופתרות צריכות להבין שבחירת השרשרת היא בהתאם לצורה בה את לובשת את החולצה. אם את סוגרת את הכפתורים לכל אורך החולצה, שימי שרשרת קצרה שממוקמת מתחת לצווארון החולצה. אם את משאירה כמה כפתורים פתוחים במחשוף, בחרי בשרשרת ארוכה יותר שאינה נוגעת במחשוף החולצה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*