איך לבחור שירותים לחתול?

איך לבחור שירותים לחתול?

החתול היא חיה נקיה מטבעה. כשהיא בטבע, היא תבחר לעשות את צרכיה ואחר כך לכסות עליהם בחול, וכשהיא בביתהיא זקוקה לתנאים הטובים ביותר כדי לעשות את צרכיה בחופשיות. כזה הוא החתול שלנו, חיה אצילית, נקיה ועם דרישות!

כדי לאפשר לחתול להתנהג באופן הטבעי לו ביותר, חשוב לדאוג לו לתנאים להם הוא זקוקארגז מתאים ומרווח ומצע נוח ונעים. למצע הזה קוראים חול חתולים ובו הם עושים את צרכיהם. כיצד נבחר חול לחתול? אילו סוגי חול לחתול יש ומהם המאפיינים שלהם?

1. חול פשוט

היתרון המובהק של החול הפשוט הוא הזמינות שלו. אפשר להשיג אותו כמעט בכל סופר ואם אתם תקועיםזהו פתרון מצוין עבורכם. יחד עם זאת, חשוב לציין שהחול הפשוט אינו סופג את ריחות השתן ולכן הוא דורש תחלופה יחסית גבוהה. לחול מראה של אבנים קטנות וצפופות.

2. חול מתגבש

החול המתגבש הוא המצאה גאונית, שכן הוא מעניק את הפתרון הנוח והנקי ביותרגם לכם וגם לחתול שלכם. כשהחתול נותן שתן, החול מתגבש סביב נוזלי השתן ולא מתפרס על פני כל הארגז. באופן זה, קל מאוד לנקות את המקום הנקודתי (הוא הופך לגוש אחד שקל לשלוף). לאחר תקופה, כמובן, יש צורך להוסיף חול בהתאם לכמות שהוצאנו. מלבד זאת, החול המתגבש גם סופג ריחות לא נעימים, מה שתורם לתחושת ההגיינה הכללית עוד יותר. לבחירתכם חול מתגבש עם ריחות עדינים נעימים.

3. חול קריסטל

חול הקריסטל נחשב לעדין ומומלץ. הוא סופג ריחות לא נעימים ונוזלים וקל לנקות אותו. יחד עם זאת, חשוב לבדוק האם לחתול שלכם נעים במחיצתו, שכן יש חתולים שמגע הקריסטל מפריע להם. התחלופה של החול היא יחסית נמוכהכל 40 ימים בערך, מה שנותן זמן ארוך ללא החלפה ונוחות מקסימליתלכם ולחתול.

ארגז לחתול

מלבד מצע חול לחתול, יש לבחור גם ארגז נוח שידמה את התנאים של החתול בטבע בצורה הטובה ביותר. בחירת ארגז מתאים היא קריטית, שכן ארגז בו החתול שלכם יחוש לא בנוח עלול לגרום לו לעשות את צרכיו במקומות שונים בביתואת זה כולנו רוצים למנוע.

חתולים אוהבים פרטיות כשהם עושים צרכים, ולכן אל תמקמו את הארגז במיקום מרכזי מדי בבית. יחד עם זאת, הקפידו שהארגז ימוקם באיזור בו יהיה קל לחתול להגיע אליו כשהוא זקוק, ושהגישה אליו תהיה לו נוחה. אתם יכולים לבחור בין ארגז פתוח לסגורמאוד תלוי מה החתול שלכם מעדיף. דבר נוסף שחשוב לזכור הוא, שאם אתם מגדלים כמה חתולים בבית, רכשו ארגז לכל אחד מהםהם לא אוהבים להתחלק זה עם זה בטריטוריית השתן שלהם.

כדי לגדל חתול שמח ובריא, חשוב לתת לו תנאי הגיינה ונוחות בסיסיים. בחרו בחול איכותי, הקפידו להחליפו כשצריך ובחרו בארגז נוח ומרווח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*