איך לבחור עו"ד אם נפגעו הזכויות שלכם בעבודה?

איך לבחור עו"ד אם נפגעו הזכויות שלכם בעבודה?

תחום דיני עבודה עוסק בזכויות ובחובות של מעסיקים ועובדים, הסכמים קיבוציים, הסכמי עבודה אישיים ועוד וזאת תוך הישענות על תקדימים בפסיקות של בתי הדין לעבודה במדינת ישראל. עורך דין דיני עבודה מומחה ובעל ניסיון הינו בעל הכלים והכישורים המשפטיים להגן על זכויותיכם כעובדים ובעל המומחיות והבקיאות לעזור בהסדרת מערכת היחסים בין עובד למעביד, בהתנהלות נכונה מול עובדים עצמאיים ובמגוון נושאים ייחודיים נוספים דוגמת סוגיות של קניין רוחני בדיני עבודה. ליווי משפטי איכותי ומקצועי מסייע לעובדים ולמעסיקים להבין את מכלול הזכויות וההגנות להן הם זכאים, כולל ייצוג משפטי בפני הערכאות השונות בבתי הדין לעבודה. על מנת להבטיח הגנה ומיצוי זכויותיכם במקום העבודה, במקרה בו הן נפגעו, חשוב לבחור עורך  דין דיני עבודה בעל ניסיון, מיומנות ורקורד של הצלחות.

מיצוי זכויות עובדים במקרים של הרעת תנאי העסקה ופיטורים

עובדים רבים נקלעים למצב בו תנאי ההעסקה שלהם משתנים שלא בצדק, מה שמוביל להרעה בתנאי העבודה. במידה וחוויתם מקרה של הרעה בתנאי העסקה וחשתם שזכויותיכם כעובדים נפגעו, רצוי להיוועץ עם עו"ד מומחה ובעל ניסיון בתחום דיני העבודה וזאת על מנת שתוכלו להבין כיצד עליכם לנהוג ולפעול. הליך של פיטורים הינו מורכב הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה האישית והנפשית. במידה ואתם עומדים בפני פיטורים וחשים כי הסיבה אינה מוצדקת, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין שילווה אתכם בהליך ויגן על זכויות והאינטרסים שלכם. עובד שמפוטר מעבודתו שלא כדין וזאת משיקולים שונים שאינם מספקים הסבר הגיוני או שהליך הפיטורין התנהל בצורה לא תקינה ללא עריכת שימוע, רשאי לתבוע את המעסיק ולבקש להוציא צו מניעה זמני במטרה לבטל את הפיטורין ולשוב למקום עבודתו וזאת על שתתקבל החלטה בתביעה עיקרית שתוגש לבית הדין לעבודה. במידה ומעסיק מחליט לפטר עובד, הרי שחלה עליו החובה לבצע הליך של שימוע בצורה תקינה וזאת על מנת להסביר לעובד את הסיבות שהובילו אותו להחלטה ולאפשר לעובד להשמיע את טענותיו וכמובן להקשיב לו בנפש חפצה ולב פתוח.

פרמטרים חשובים לבחירה נכונה של עורך דין דיני עבודה

בחירה נכונה של עורך דין לדיני עבודה במקרה בו נפגעו זכויותיכם במקום העבודה, חייבת להתבצע לאחר למידה של התחום והסוגייה איתה אתם מתמודדים. הסיוע המשפטי יאפשר לכם להכיר את הזכויות המגיעות לכם ויבטיח הגנה ומיצוי שלהן.  בבואכם לבחור עורך דין מומחה בתחום זכויות עובדים, יש לבדוק כמה פרמטרים רלוונטיים ומשמעותיים: משרד עורכי הדין עוסק בדיני עבודה כתחום מרכזי, עורך הדין הינו בעל וותק וניסיון רלוונטיים, המשרד מציג תוצאות טובות והצלחות באתר שלו והאם ישנה כימיה אישית ביניכם לבין עורך הדין. במידה ומתקיימים של הפרמטרים והתנאים הללו, תוכלו לדעת כי אתם בידיים טובות כך שתשמרו על האינטרסים שלכם בצורה מיטבית בכל מקרה בו חוויתם פגיעה בזכויות שלכם בעבודה.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר – http://www.vlk-law.co.il

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*