איך לבחור נרתיק לאקדח אישי?

איך לבחור נרתיק לאקדח אישי?

אם גם אתם מתגוררים באיזור אשדוד ויש לכם אקדח אישי וכעת אתם מעוניינים בנרתיק לאקדח, חשוב שתיקחו בחשבון את הפרמטרים החשובים לבחירתו של אותו נרתיק המתאים לסוג האקדח שברשותכם. במאמר זה נפרט בדיוק מהם אותם פרמטרים.

סוג הנשיאה של האקדח האישי

אחד הפרמטרים החשובים על פיהם בוחרים נרתיק לאקדח הוא סוג הנשיאה בה מעוניינים. כלומר, כיצד מעוניינים לשאת את האקדח. האם מעוניינים לשאת אותו באופן מוסלק, האם מעוניינים בקייס , קרי, נרתיק  המותאם לנשיאה גלויה או שמא תהיו מעוניינים לשאת את האקדח האישי שלכם באופן משולב. באם תבחרו למשל בנרתיק חגורה חיצוני, כולם יהיו מודעים לכך שאתם נושאים אקדח, אך אם תהיו מעוניינים שאף אחד לא ידע שיש ברשותכם אקדח, תוכלו לבחור נרתיק מוסלק פנימי. נכון להיום יש אפשרויות נשיאה נוספות של אקדח אישי, כמו למשל נרתיק שמאפשר נשיאה של האקדח על הכתף, נרתיק רגל ונרתיק קדמי מוסלק.

בחירת נרתיק בהתאם לסוג האקדח

דבר חשוב נוסף הוא לבחור בנרתיק המתאים לסוג האקדח האישי שלכם. אם עד היום סברתם שיש מידה אחת המתאימה לכל נרתיקי האקדחים, חשוב לדעת שאין כזה דבר. יש כל כך הרבה דגמים של אקדחים, כמו למשל AREX, COLT, IWI, FNH ועוד, שחשוב לציין מהו דגם האקדח שבבעלותכם ובהתאם יוצגו בפניכם הנרתיקים המתאימים ואלו המיוצרים במיוחד לאותו דגם.

פרמטרים חשובים נוספים

הנרתיק צריך להיות מותאם ליד הפעילה שלכם. כלומר, אם אתם יורים ביד ימין חשוב שתציינו זאת וכנ"ל לגבי היד השמאלית. הנרתיק תמיד יותאם ליד הדומיננטית שלכם. באם החלטתם שאתם מעוניינים בנרתיק חיצוני לאקדח, תצטרכו להחליט גם מהו צד הנשיאה המועדף עליכם, מהו סוג התפס בו אתם מעוניינים, כלומר תפס קשה (אידיאלי לאנשים שלא אוהבים חגורה למכנסיים), או תפס רך (אשר אידיאלי לנשיאה על חגורת המכנסיים). דבר נוסף אותו חשוב לקחת בחשבון הוא המידה של הנרתיק אותו אתם מעוניינים לקנות. כאן, חשוב להקפיד ולבחור את הנרתיק המתאים ביותר לרוחב החגורה שלכם, כלומר נרתיק המותאם לרוחב חגורה רגיל או שמא לרוחב גדול במיוחד (יותר מ- 4 סנטימטרים).

נקודות חשובות נוספות אשר ישפיעו על בחירת הנרתיק לאקדח האישי שלכם הן החומר ממנו עשוי הנרתיק. נכון להיום, ישנה אפשרות לבחור בנרתיק העשוי בד או נרתיק פולימרי לאקדח. העובי של הנרתיק (רוב האנשים מעדיפים נרתיק דק המאפשר תנועה קלה), האם מעוניינים בנרתיק בעל שכבת הגנה מפני זיעה וכמובן תמיד יש לבחור בנרתיק המותאם במדויק לגודלו של האקדח האישי שלכם. בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*