איך לבחור מתוך כל האפשרויות של מלונות באילת?

איך לבחור מתוך כל האפשרויות של מלונות באילת?

אילת היא היעד האולטימטיבי לחופש בישראל. השמש זורחת במרבית ימות השנה, הים קסום במיוחד, שפע אינסופי של אטרקציות מכל הסוגים ממתין לנופשים, הריחוק משאר הארץ תורם גם הוא לתחושת החופש וגם רמת האירוח הגבוהה של בתי המלון באילת היא חלק מהחוויה.

בהתאם, בחירה נכונה מבין כל האפשרויות של מלונות באילת היא מפתח חשוב לחופשה מוצלחת באמת, וכדאי להקדיש תשומת לב לבחירת המלון.

לוקיישן

הפרמטר הראשון לבחירה מבין כל אותם מלונות באילת שמתחרים על ליבנו, ובעצם על כרטיס האשראי שלנו, הוא המיקום. אמנם אילת עיר קטנה יחסית, אבל בכל זאת כשאנחנו בחופשה אנחנו שואפים לבלות אותה במקום הנוח ביותר האפשרי והקרוב ביותר לכל האטרקציות. בפרט כך הדבר אם הגענו בטיסה ואין לנו רכב צמוד באילת. ככל שהמלון קרוב יותר לחוף הים, ובפרט לחופים הצפוניים של אילת, כך באופן טבעי הוא אטרקטיבי יותר בהיבט חשוב זה.

נוף

לנוף הנשקף מהחלון במלון יש חלק משמעותי בנחת שאנחנו רווים מהנופש. באילת ישנן שתי אפשרויות: נוף אל הים האדום שמציע מראה כחול עמוק ושובה לב (ואל עקבה שמעברו השני של ים סוף), ונוף אל ההרים שמתנשאים מעל לעיר הדרומית ביותר בישראל. בשני המקרים מדובר במראה שכיף לפתוח איתו את הבוקר, ועל כן כדאי לוודא שאכן ישנו נוף שכזה שנשקף מחלונות בית המלון הנבחר. מומלץ לא להסתפק בתמונות אלא לברר בשיחת טלפון עם הנציגים של כל בית מלון.

אטרקציות במלון

מלונות באילת מודעים לרמת התחרות הגבוהה, ובהתאם מציעים יותר ויותר אטרקציות, כך שאפשרויות הבילוי שלנו מתרחבות משמעותית. שלל בריכות מים (כולל למשל בריכת זרמים), ספא מושקע ובו מגוון אפשרויות טיפולים, חדר כושר מאובזר היטב ומגרשי ספורט מבטיחים שגם אם לא נצא כלל מהמלון נזכה לחופשה מצוינת.

מה מציע בית המלון מבחינה קולינרית?

אנחנו אוהבים לאכול, ובמיוחד בחופשות, ולכן כדאי להשוות את כל אותם מלונות באילת שאנחנו מתלבטים ביניהם גם בהיבט הקולינרי. בפרט כדאי לוודא מה כוללת ארוחת הבוקר, שהיא גם הארוחה החשובה ביותר ביום וגם עשויה להספיק לנו לפעמים עד הערב מרוב שהיא עשירה. בפרט חשוב לבדוק זאת כשישנן העדפות ספציפיות (שמירה על כשרות, רגישות לגלוטן, העדפת מזון מהצומח וכו').

מה עוד חשוב לדעת על מלונות באילת?

פרמטר חשוב נוסף בבחירת בית המלון באילת הוא ההתאמה לצרכים הספציפיים שלכם. בפרט כך הדבר כשמדובר על משפחה שמגיעה לעיר הנופש הדרומית – אם למשל אתם שני מבוגרים ו-3 ילדים, חשוב לוודא שבמלון הנבחר ישנם חדרים שמתאימים לכם, וכמובן בעלות מינימלית ככל האפשר.

עוד כדאי לחפש מבצעים: בתי המלון השונים באילת מציעים לא מעט מבצעים, ובפרט כאלה של הרגע האחרון – אם אתם ספונטניים וגמישים, תוכלו לנצל אותם וליהנות מחופשה מושלמת בעלות משתלמת במיוחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*