איך לבחור מצלמה לרכב – המדריך

איך לבחור מצלמה לרכב – המדריך

ברכבים רבים ניתן להבחין היום במצלמות רכב משוכללות הממוקמות בחלק הקדמי. המצלמות משמשות כעדות חותכת בבתי המשפט במקרים של תאונת דרכים, ולכן הנהגים מוכנים להשקיע סכומי כסף גדולים כדי להתקין ברכבם מצלמה איכותית. כמו כן, המצלמה נועדה להגן על הנהג מפני ניסיונות הונאה. לא אחת קורה שהולכי רגל מתפרצים לכביש בכוונה כדי להאשים את הנהג ולדרוש ממנו פיצויים. כשיש מצלמה בשטח, הדבר הופך לבלתי אפשרי.

כך תבחרו את המצלמה שלכם

מצלמה לרכב, כמו כל פריט שאתם רוכשים, צריכה להיות איכותית. אם התחדשתם ברכב ואתם מעוניינים לרכוש עבורו מצלמה, כדאי לבחון כמה דברים:

  • בוחנים את איכות העדשות – עדשות המצלמה ממלאות תפקיד חשוב. הן מספקות תיעוד מדויק ואיכותי אשר אינו מותיר מקום לספק בבית המשפט. העדשה צריכה להיות חדה ואיכותית, כך שהמצלמה תוכל לתעד פרטים חשובים כמו מספר הרכב.
  • זווית הכיסוי של המצלמה – מצלמת רכב צריכה לצלם בזווית של 120 מעלות לפחות (יש מצלמות המגיעות עם יכולת צילום של 180 מעלות), כדי שהנהג יוכל לקבל תמונה מלאה כל מה שהתרחש בזמן האירוע. לדוגמה, נהג רכב שהחליט לעקוף מימין או ילד שקפץ אל הכביש.
  • זיכרון המצלמה – מצלמות לרכב מגיעות עם נפח זיכרון משתנה. יש הכוללות 128 ג'יגה בייט ואחרות רק 32 ג'יגה בייט. כמו כן, שעות ההקלטה של המצלמה משתנות בהתאם לנפח.
  • יכולת הפעלה אוטומטית – מצלמות לרכב משוכללות ומתקדמות מופעלות מיד עם התנעת הרכב, וזאת בניגוד למצלמות מתקדמות פחות שיש להפעיל באופן ידני.
  • מצלמה הכוללת הקלטת חירום – מצלמה לרכב מקליטה בדרך כלל ללא קול, יש מצלמות שיכולות להפעיל הקלטה אוטומטית בעת מקרה חירום. מומלץ לבחון מצלמות מסוג זה, אשר יכולות להיות יעילות יותר בבית המשפט.
  • בעלת חיישן פגיעה – מצלמה משוכללת במיוחד כוללת חיישן פגיעה המזהה מצב של תאונה. במקרה זה היא שומרת את הקובץ המוקלט ומונעת את מחיקתו.
  • צילום לילה – כאשר רוכשים מצלמה לרכב חשוב לוודא כי היא מצלמת באיכות גבוהה ביום ובלילה.
  • ידידותית למשתמש – המצלמה צריכה להיות קלה לתפעול, כך שכל נהג יוכל להתקין אותה ללא בעיה. ברגע שאתם רוכשים את המצלמה, חשוב לבחון אותה מכל הכיוונים – האם אתם מבינים כיצד יש להשתמש במצלמה?
  • המצלמה מסוגלת להתמודד עם מהירות – אחד הדברים המשמעותיים ביותר שיש לבדוק הוא היכולת של המצלמה להתאים את איכות הצילום למהירות נסיעתו של הרכב. כך שאם תתרחש תאונה בכביש המהיר, המצלמה תוכל לתעד את המתרחש.

בוחרים בחברה אמינה

מצלמת רכב צריכה לכלול מגוון רחב של מאפיינים כדי שתיחשב לאיכותית ומתקדמת. אחד המאפיינים המשמעותיים ביותר הוא בחירת החברה הנכונה. חשוב לפנות לחברה מוכרת ומנוסה אשר מספקת מצלמות איכותיות שיוכלו לשרת אתכם לטווח ארוך. נוסף על כך, ודאו כי החברה מספקת אחריות על המצלמה ותמיכה טכנית בעת צורך.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*