איך לבחור טבעות זהב לאישה מהדגמים הכי טובים?

איך לבחור טבעות זהב לאישה מהדגמים הכי טובים?

אז החלטתם לקנות טבעת זהב ואתם תוהים איזה דגם או סוג כדאי לבחור? בואו נבחן את השיקולים החשובים ביותר שעליכם לקחת בחשבון לפני שתחליטו איזה סוג של טבעות זהב לאישה כדאי לקנות.

מה זה קראט ומה השפעתו על תכשיטי זהב?

קראת זהב הוא מספר שמעיד על כמות חלקי הזהב הטהור שהתכשיט כולל, מתוך סך של 24 חלקים. לדוגמא, טבעות זהב לאישה עשר קראט מכילות כ-42% זהב, כלומר, עשר חלקי 24, והשאר כולל מתכות אחרות כמו אבץ, ניקל וכן הלאה.

כפי שאתם יכולים לנחש, זהב קראט גבוה נמכר במחיר יקר מכיוון שהוא טהור, אז קחו בחשבון את המחיר כשאתם מחליטים על כמות הקראט שתרצו שתהיה בטבעת הזהב שאתם קונים. אבל יש גורם נוסף שלעתים מתעלמים ממנו: העמידות. מכיוון שזהב טהור הוא רך מאוד, ככל שקראט טבעת הזהב שתבחרו נמוך יותר, כך הוא יהיה קשה ועמיד יותר.

איך מחליטים מתי לבחור טבעות זהב לאישה בקראט גבוה או נמוך?

הנה שני כללים פשוטים שיסייעו לכם להחליט מתי כדאי לבחור טבעות זהב לאישה עם קראט גבוה או נמוך:

טבעות זהב עם קראט נמוך

למשל עשר או 14 קראט, מתאימות לסגנון לבוש יומיומי, מכיוון שהן עמידות מפני שריטות ויהיה צורך ללטש אותן בתדירות נמוכה.

בנוסף, חלקי הטבעת עשויים זהב נמוך קראט ואינם מתעקלים או נשברים באותה קלות כמו הטבעות שמיוצרות מזהב טהור יותר.

טבעות זהב עם קראט גבוה

למש 18, 20 או 22 קראט, נחשבות לבחירה טובה לנשים שיענדו את הטבעות לעתים רחוקות. הזהב נראה צהוב יותר בהשוואה לטבעות דלות קראט, אבל הן נשרטות ביתר קלות. טבעות אלו גם מתבלות מהר יותר, וחלקיהן קלים יותר לשבירה.

האם טבעות זהב לאישה מכילות ניקל?

ניקל הוא מתכת שמוסיפים ברוב המקרים לסגסוגות זהב. הבעיה עם חומר זה היא שהוא עלול לגרום לפריחה בעור אצל אנשים אלרגיים לניקל. לכן, לנשים עם אלרגיה לניקל, לא יתאימו טבעות זהב עשר קראט, מכיוון שריכוז הניקל בהן עשוי להיות גבוה מדי. טבעות זהב 14 קראט יכולות להיות בחירות טובות יותר, אבל לפעמים גם הן עשויות להיות בעייתיות עבור נשים עם אלרגיה.

כדי להיות בטוחים, מומלץ לבחור טבעות שיש להן 18 קראט ומעלה. זה לא שטבעות זהב טהורות יותר אינן יכולות להכיל ניקל, אבל ריכוזו בזהב קראט גבוה בדרך כלל נמוך מכדי לגרום לתסמיני אלרגיה.

איזה עיצוב טבעות כדאי לבחור?

אם טבעות זהב לאישה מכילו אבני חן, מומלץ לוודא שאתם יודעים ממה העיצוב עשוי. שיקול זה חשוב במיוחד לשיבוצי אבנים שמוחזקות על ידי תומכים זעירים. אם התומכים האלה מיוצרים מזהב צהוב, הם יתבלו במהירות בגלל רכות המתכת, ואם שן אחת או יותר של התומכים נשחקת, מתעקמת או נשברת, אבן החן עלולה ללכת לאיבוד.

מומלץ לבחור טבעות שבהן תומכי השיניים הזעירים מסביב לטבעת מוצרים ממתכת עמידה עמו פלטינה. בחירה טובה נוספת היא זהב לבן שמכוסה בציפוי רודיום, מה שהופך אוו לעמיד ופחות נוטה להתעקם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*