איך לבחור חדר בריחה באשדוד?

איך לבחור חדר בריחה באשדוד?

אוהבים לאתגר את עצמכם בחדרי בריחה? מעוניינים לבלות באסקייפ רום איכותי וחדשני באשדוד? רוצים לדעת איך לבחור חדר בריחה כדי ליהנות מבילוי עם בני הזוג, חברים או משפחה? ובכן, טרנד חדרי הבריחה הפך לבילוי מועדף בקרב זוגות וקבוצות של חברים וחברות, גם ארגונים רבים במשק שולחים את העובדים לחדרי בריחה שונים ליום כיף וגיבוש לצוות העובדים.

מאחר ויש בישראל מאות מתחמים של חדרי בריחה, נשאלת השאלה כיצד לבחור חדר בריחה מושלם עבורכם. כדי לקבל החלטה נכונה כדאי להתייחס לגורמים כגון: מיקום חדר הבריחה, סוג החדר (פנטזיה, מדע בדיוני, פשע, ילדים, פעולה וכדומה), רמת קושי, טכנולוגיה, תפאורה ועיצוב, אווירה במקום, מספר משתתפים, אפשרויות בילוי נוספות במתחם וכמובן מחיר.

טיפים לבחירה חדר בריחה

אם אתם גרים באשדוד והסביבה אינכם צריכים לנהוג שעות ארוכות ולבלות בכבישים העמוסים כדי להגיע למתחם חדרי בריחה הנמצא בעיר רחוקה. כיום, כמעט בכל עיר גדולה יש מתחם חדרי בריחה בו תוכלו ליהנות מבילוי מהנה ומחוויה מאתגרת וייחודית. לכן, כדאי לכם לחפש חדרי בריחה באשדוד וכך תוך דקות ספורות תוכלו להגיע למקום, באמצעות הרכב הפרטי, במונית או בתחבורה ציבורית.

לאחר שמצאתם חדר בריחה קרוב לבית כדאי לקרוא אודות המקום ולבדוק איזה משחקים הוא מציע, מי קהל היעד המתאים, מהו מחיר הפעילות וכדאי להתרשם גם מחוות דעת של גולשים שבילו במקום, מגלריית התמונות ומרמת הקושי. בנוסף, כדי לבחור חדר בריחה כדאי להתייחס לפרמטרים הבאים:

  • מספר שחקנים – חדרי בריחה מיועדים בדרך כלל למשחק קבוצתי, אך יש חדרי בריחה המתאימים לזוגות, בעוד מתחמים אחרים מציעים חדרי בריחה למשפחה, בדרך כלל 2-6 משתתפים. לכן, אם אתם מארגנים קבוצה של חברים או קבוצה משפחתית גדולה, מומלץ לבחור מתחם חדרי בריחה עם מספר חדרים כדי לאפשר לכולם לשחק במקביל, בלי להמתין שעה ארוכה עד שהקבוצה הראשונה מסיימת את הפעילות.
  • רמת קושי – אם אתם נחשבים כבר למומחים בעולם חדרי הבריחה כדאי לכם לבחור מתחם המציע פעילות ברמת קושי גבוהה. יש חדרי בריחה המתאימים למתחילים, אם תתחילו בחידה קשה מדי אתם עלולים להתאכזב ולא להתחבר לבילוי הטרנדי והפופולרי שכולם מדברים עליו.
  • נושא החידה – כדאי לבחור חדר בריחה המציע נושא הקרוב ללבכם, למשל חדר בריחה בסגנון הארי פוטר יתאים לרוב המשפחות, בעוד חדר בריחה עם חידת פשע עשוי לא להתאים למשפחה עם ילדים קטנים.
  • תפאורה – חדרי בריחה רבים מבוססים על סרט מוכר, ספר ידוע, משחק מחשב פופולרי וכדומה. כדאי לבחור חדר בריחה המציע תפאורה מקורית ומושקעת, בהתאם לז'אנר המועדף עליכם.
  • המלצות – חשוב לקבל המלצות מחברים, קולגות בעבודה או מקרובי משפחה שבילו במתחם חדרי הבריחה אליו אתם מעוניינים להגיע, כך תוכלו להתרשם מהמקום ולקבל החלטה שקולה האם לבלות בחדר בריחה זה או אחר.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*