איך לבחור את המתכת של טבעת האירוסין?

איך לבחור את המתכת של טבעת האירוסין?

הגעתם לרגע המיוחל ואתם רוצים לבחור טבעת אירוסין לבחירת ליבכם, אך אין לכם מושג ממה עשויה טבעת האירוסין, איזו מתכת לבחור ובאיזה צבע. במאמר הבא אנו נעשה לכם סדר בנושא

טבעת אירוסין היא הטבעת אשר מוענקת בעת הצעת הנישואין. זוהי למעשה הטבעת שכל בחורה מייחלת לקבל מהגבר שלה, אך לנו הנשים יש דרישות גבוהות בנושא זה, חשוב לנו לקבל את טבעת האירוסין אשר תמיד חלמנו עליה ותהיה לטעמנו. לגבר אשר קונה את טבעת האירוסין יש כעת משימה לא פשוטה, לבחור משלל העיצובים וסוגי טבעות האירוסין שקיימות על מנת למלא את משאלתה של בחירת ליבו. אנו במאמר נתמקד במתכות מהן עשויות טבעות אירוסין ובבחירת צבע המתכת.

מאילו מתכות עשויה טבעת האירוסין?

לטבעות באופן כללי יש מתכות רבות מהן ניתן להכין עיצובים של טבעות. יש טבעות העשויות טיטניום, כאלו עשויות כסף או נחושת, אבל כאשר אנו מדברים על טבעת אירוסין, אנו למעשה מדברים על טבעת אשר עשויה זהב. זהב היא מתכת יקרה, מתכת רקה אשר ניתן ליצור בה עיצובים מרהיבים. היא בולטת, נוצצת ומאוד יפה. אם נלך אחורה בהיסטוריה, תמיד מתכת הזהב נחשבה למתכת יוקרתית מאוד. כאשר משתמשים בזהב לעיצוב תכשיטים או טבעות אירוסין יש חשיבות גדולה למדידת אחוז הזהב בערבוב עם מתכות נוספות. בגלל שזוהי מתכת רכה, נהוג ליצור את הערבוב הזה. רוב האנשים יקנו 14 קראט זהב בטבעות אירוסין. ב-14 קראט זהב יש 0.585 אחוז זהב המעורבב עם מתכות נוספות, ניתן למצוא גם 18 קראט, 22 קראט וזהב טהור אשר מסומן ב-24 קראט. ככל שאחוז הזהב עולה, כך צבעו של התכשיט יהיה בגוון הזהוב יותר. אך חשוב לציין שגם לזהב יש צבעים ולכן כאשר אתם בוחרים טבעת אירוסין מזהב חשוב לברר מה גוון הזהב שהיא אוהבת.

אילו גוונים של זהב קיימים ואיך לבחור את הצבע המתאים לטבעת האירוסין?

טבעת אירוסין אשר עשויה זהב יכולה להגיע בשלושה גוונים: צהוב, לבן ואדום. צבעי הזהב משתנים בהתאם למתכות אשר מעורבבות איתן. כך למשל זהב אדום יהיה עשוי משילוב של צבע הזהב עם נחושת. לעומת זאת, טבעת אירוסין זהב לבן תהיה מעורבבת עם מתכת הכסף. בחירת גוון הזהב הוא חשוב מאוד. יש נשים שיעדיפו זהב לבן על פני הזהב הצהוב ואם תקנו טבעת אירוסין מזהב צהוב זה יכול מאוד לא להתאים להן. אותו דבר קורה גם עם זהב אדום. לכן חשוב שתעשו בחירה נכונה בנושא זה.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*