איך לבחור אולפן טלוויזיה להפקה שלכם?

איך לבחור אולפן טלוויזיה להפקה שלכם?

בחירת האולפן להפקה שלכם היא משימה קריטית, במובנים רבים אולפן מוצלח ואיכותי יפתור לכם בעיות רבות עוד לפני שהן מתרחשות. התפשרות על האולפן, לעומת זאת, יכולה לא רק לייצר בעיות בהווה, במהלך ההפקה, אלא גם בשלבים המאוחרים שלה כמו העריכה של החומרים. אך כיצד תדעו באיזה אולפן לבחור, מה צריך לברר, ומה למעשה חשוב שיהיה באולפן טלוויזיה לקראת ההפקה? ננסה לעשות קצת סדר.

הדברים הבסיסיים שההפקה שלכם צריכה

לפני שמתחילים לבדוק מה האולפן טלוויזיה מציע, חשוב להתחיל בשאלה – מה אנחנו בעצם צריכים? לפני שתוכלו לענות על שאלה זו, כל גישה לאולפנים ותחילת התקשרות תהיה טעות. מאחר ובעצם יציעו לכם אינספור דברים, אבל מה אם יש משהו ספציפי שאתם צריכים שלא כלול בהצעה? או אולי האולפן לא מספק בכלל? לכן, לפני שניגשים לאולפן, חשוב לדעת מה אתם מחפשים.

גם מבחינת האולפנים – זו הגישה הנכונה. כדי שאולפן יוכל לעזור לכם באופן הטוב ביותר, חשוב לעדכן אותו מה אתם מחפשים לצרכי ההפקה שלכם. כך האולפן יוכל לבדוק את בקשותיכם, לברר לגבי ציוד נוסף אשר אולי חסר, או אמצעים וצרכים שלא מתקיימים בפועל, ולהכין עצמו לקראת ההפקה שלכם בצורה הטובה ביותר.

מה הופך אולפן לאיכותי?

אחת השאלות המורכבות ביותר בתחום היא זו, כיצד למדוד איכות. כאשר ההפקה מגיעה לאולפן סגורה ומאורגנת על עצמה, אפשר לברר באמת שמתקיימים כל התנאים, אבל מה מעבר לכך? מה קורה אם ישנן הפתעות בשטח, כמו שתמיד ישנן? איך אפשר לדעת שהאולפן שאנחנו בוחרים יספק את השירות הטוב ביותר?

גיא מחברת סאן וידאו מספר לנו כי הפקות טלוויזיה "קמות ונופלות על ניסיון, תשומת לב לפרטים הקטנים, ואז גם היכולת לספק את הפתרונות הנדרשים במהירות לכל בעיה." אולפני סאן וידאו מציעים שירותים נרחבים להפקות טלוויזיה, בהתבסס על ניסיון רב וצוות מקצועי המלווים את ההפקה לאורך כל שלביה – החל מהכתיבה, דרך עיצוב והקמת התפאורה, עד פוסט פרודקשן, ועוד ועוד ועוד.

האולפנים מציעים ציוד מקצועי, מצלמות Full HD, חדר ירוק (גרין סקרין) בגודל 100 מ"ר, אולפן וירטואלי, crane, אודיו עם 6 ערוצים, ועוד. אך מקצוענות האולפנים אינה תמה כאן, כי אם גם בשירותים הנלווים להפקה – החל מחדר בקרה מתקדם, דרך תשתית הפקה מקצועית עם חדרי הפקה וחדרי איפור, וכלה באירוח ברמה הגבוהה ביותר עם לובי, פינת הסעדה, וחניה נוחה מאוד במתחם עצמו.

במילים אחרות, הפקה מקצועית לא מתחילה ונגמרת בצילום בתוך האולפן, אלא גם בכלל העבודה סביב לצילום, בשירותים הנלווים, בנוחות העבודה והאווירה המזמינה אתכם ליצור בראש שקט, וגם בצוות המקצועי התומך בכם לאורך התהליך – משלביו הראשונים של הקונספט ועד ביצוע מקצועי וגימורים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*