איך טיפולי אסתטיקה דנטלית משפרים את אורח חייך?

איך טיפולי אסתטיקה דנטלית משפרים את אורח חייך?

בעבר, רפואת שיניים אסתטית הייתה דבר יקר מאוד שהיה רלוונטי בעיקר לכל אדם שהייתה לו אפשרות כלכלית להשקיע בכך. כיום, טיפולי אסתטיקה דנטלית מציעים אופציות רבות ומגוונות לכל אדם בשל המחירים הנוחים והעלויות הנמוכות יותר כתוצאה מהשתתפות ביטוחי שיניים שונים. חשוב מאוד לדעת שטיפולי אסתטיקה דנטלית הם טיפולים שיכולים לשפר את אורח החיים של האדם באופן מהותי מאוד ועל כן, חשוב וכדאי לבצע אותם אצל רופא השיניים הטוב ביותר בתחום טיפולים מעין אלה.

טיפולי אסתטיקה דנטלית- כיצד הם משפרים חיים?

תחום האסתטיקה הדנטלית עבר מהפך של ממש בעשור האחרון. תופעות שבעבר היה נפוץ מאוד לראות כגון: אנשים שהשיניים שלהן מצהיבות, חסרות ועוד, כיום כמעט לא קיימות בשל מגוון הטיפולים האסתטיקה הדנטלית המוצעים כיום.

לשיניים של כל אדם יש משמעות אישית, מקצועית וחברתית. אין ספק שאדם שהשיניים שלו עקומות או לא לבנות, אדם בעל שיניים חסרות ועוד, הוא אדם בעל דימוי עצמי וביטחון עצמי נמוכים, שממעט להראות את עצמו בחברה. אדם מעין זה בוודאי לא יאפשר לעצמו לעבוד בעבודות מכובדות, להנות מחיי חברה ופנאי פעילים ועוד. שיניים שנראות טוב הן שיניים שמאפשרות לכל אדם להרגיש הכי בנוח עם עצמו ובשל כך, גם לפעול מבחינה חברתית ותעסוקתית בצורה טובה יותר.

סוגי טיפולי אסתטיקה דנטלית

ניתן למצוא כיום כאמור היצע רחב של טיפולים בתחום האסתטיקה הדנטלית. הפופולאריים שבהם הם:

יישור שיניים- יישור שיניים הוא תהליך הרלוונטי לכל אדם שיש לו שיניים עקומות. כבר בגיל ילדות ניתן לבצע יישור שיניים בעזרת אמצעים שנראים לעין או כאלה שאינם נראים לעין. בכל גיל יש להתאים את טכניקת יישור השיניים בהתאם למצב האדם, מצב השיניים שלו.

השתלת שיניים- השתלת שיניים היא תהליך הרלוונטי לכל אדם שחסרות שיניים בפיו ולא משנה מאיזו סיבה. אם בעבר אנשים שהיו חברות להם שיניים בפה היו נעזרים בשיניים תותבות, הרי שכיום ניתן לבצע הליך השתלת שיניים אשר מעניקות חלופה איכותית יותר לשיניים טבעיות וכמובן חלופה הרבה יותר טובה משיניים תותבות. ברמה האסתטית, שתלים מעניקים מראה הרבה יותר טוב, נקי ואחיד לאדם. תפקוד השיניים במקרה הזה הרבה יותר טוב ואיכות החיים של האדם טובה יותר.

כיום קיימות שיטות שונות להשתלות שיניים הכוללות השתלת שתל זירקוניה או כתר בשיניים מוג זירקוניה. בשיטות אלה מתבצע בשימוש בכלים מתקדמים אשר מאפשרים יתר דיוק ותכנון נכון של הטיפול.

סוג נוסף של טיפול בתחום האסתטיקה הדנטלית הוא הלבנת שיניים. מדובר על טיפול הרלוונטי עבור אנשים שהשיניים שלהם אינן לבנות. הטיפול מבוצע במרפאת שיניים על ידי רופא מוסמך ובעל ניסיון ברפואת שיניים אסתטית. כאשר הטיפול מתבצע בצורה הטובה והמקצועית ביותר הוא יכול לחולל פלאים במראה השיניים של האדם.

כיצד בוחרים רופא שיניים לטיפולי אסתטיקה דנטלית?

כיום כאמור קיימים מגוון טיפולים בתחום האסתטיקה הדנטלית. אולם, חשוב מאוד לדעת שלא כל רופא שיניים מספיק מיומן ומקצועי בתחום הטיפולים הללו. לכן, אם אתם מעוניינים לבצע את אחד מהטיפולים הללו, יש צורך לבדוק איזה רופא שיניים ידוע כמקצועי ומנוסה בתחום הטיפול שאתם מעוניינים לעבור ובתחום טיפולי אסתטיקה דנטלית באופן כללי. חשוב וכדאי לקבל המלצות אודות רופא מקצועי ומומחה ולבדוק באופן אישי האם יש לכם אינטראקציה עם הרופא והאם אתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו.

בחירה ברופא השיניים הטוב ביותר בתחום טיפולי אסתטיקה דנטלית זהו ללא ספק הדבר הטוב ביותר לכל אדם שמעוניין להשפיע על איכות חייו ולהעניק לעצמו מראה שיניים טוב יותר.

מוזמנים לבקר באתר מג'יק טאץ – מרפאת שיניים באשדוד

צילום: מרפאת שיניים באשדוד – מג'יק טאץ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*