איך חוסכים כסף עם ציפוי אנטי סאן לחלונות?

איך חוסכים כסף עם ציפוי אנטי סאן לחלונות?

כולם כל הזמן מחפשים דרכים שונות לחסוך בהוצאות, אבל האם חשבתם כמה כסף אתם מוציאים על קירור המשרד או הבית בקיץ, רק בגלל שהחלונות הענקיים שלכם פונים לנוף עם הרבה מאוד שמש? אחת הדרכים לחסוך היום מגיעה מתוך מחשבה על חיסכון אנרגטי, ואיך עושים את זה? עם ציפוי אנטי סאן לחלונות.

על מה בדיוק מדובר?

אם אתם יושבים במשרד שלכם במשך שעות כל יום, נהנים מהנוף אבל בשעה מסוימת מתחילים לסבול מחום ומדליקים מזגן אפילו בחורף, יש לכם בעיה של ויסות האור שחודר פנימה למשרד. אתם יכולים לשים וילונות כמובן, אך אז תאבדו את הנוף ואת כל המטרה שלשמה אתם נמצאים במשרד הספציפי הזה ובקומה הספציפית הזו. לחלל הזה בדיוק נכנס ציפוי אנטי סאן לחלונות אותו מתקינים על גבי הזכוכית והוא עשוי מחומרים המסייעים לסנן את קרינת השמש. הוא מגיע במגוון רחב של דרגות סינון ואיטום, וכך ניתן להתאימו לכל משרד על פי הצורך הספציפי אצלו.

הציפוי מתאים במיוחד למשרדים אבל לא רק – אפשר להתקין אותו בחנויות, בבתים פרטיים, בדירות ולמעשה בכל מקום בו יש צורך להפחית את קרינת השמש על חלונות מכל סוג וגודל.

כל יתרונות הציפוי

היתרון הברור של ציפוי האנטי סאן הוא כמובן הפחתת קרני השמש הנכנסת וההגנה עליכם בתוך המשרד מפני אותה קרינת UV שאינה בריאה, אך כאמור מדובר גם בייעול אנרגטי של החלל – ככל שאתם מצליחים לסנן את השמש – אתם יכולים להפעיל את המזגן פחות ואת ההשפעה של פעולה זו אתם תרגישו בעיקר בחשבון החשמל שלכם.

אפשר להתקין ציפוי אנטי סאן על כל סוג של חלון – מחלונות עץ ואלומיניום וזכוכית כמובן, ההתקנה קלה במיוחד והיא נעשית על ידי צוות מקצועי שעושה שימוש בחומרי דבק ייחודיים שמסייעים להדבקה להיות יציבה לאורך שנים. ההתקנה קלה, מהירה ולא יקרה.

התאמת אחוזי מעבר האור לסוג המבנה

את אחוזי ההצללה כל אחד יכול לבחור על פי הצורך האישי שלו, אך ישנם כמה כללים מנחים שיכולים לסייע לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר. עבור בתים פרטיים ניתן להשיג בהירות גבוהה עם סינון UV בדרגה של 70%, עבור חנויות וכדי לשמור על הרכוש מומלץ לבחור בדרגת סינון של 50%, הצללה נעימה ומעודנת לבתים פרטיים יכולה לעמוד על 30% ואילו 80% דחייה של חום השמש מתאים במיוחד למשרדים, במיוחד כאלה הממוקמים בקומות גבוהות כשהם פונים לשמש.

כיצד תדעו לבחור?

בחירת ההדבקה הנכונה נעשית מתוך התחשבות בגורמים שונים והעדפות אישיות ובהם:

מיקום – אם למשל מדובר במבנה שפונה אל השמש בשעות החזקות של היום, יש צורך בציפוי עוצמתי, לעיתים אף רפלקטיבי, שיסייע להתמודד עם כניסת החום.

צורך מיוחד – יש מקומות בהם הצורך הוא דווקא בשמירה על ריהוט מיוחד או ציוד שנמצא בתוך המבנה, למשל בחנות עם מקררים. גם במקרים הללו יש צורך בציפוי עם אחוזי הצללה גבוהים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*