איך בוחרים מדפסת לייזר וכמובן טונר למדפסת לייזר שמתאים?

איך בוחרים מדפסת לייזר וכמובן טונר למדפסת לייזר שמתאים?

יותר ויותר אנשים בוחרים לקבל מענה על צרכי ההדפסה שלהם באמצעות מדפסות לייזר. אנו כמובן לא רק מדברים על צרכים משרדיים, שכן מדפסות לייזר הופכות תדירות יותר ויותר גם בשימוש הביתי. למעשה, מתגלה לאורך השנים כי מדפסות אלו הן לא רק יעילות יותר , אלא גם עמידות יותר לאורך זמן ומצליחות לתת מענה מדוייק ככל הניתן על צרכי ההדפסה של רבים וטובים, הרבה מעבר למדפסות הדיו השכיחות. נראה כי סיבה מרכזית לכך הינה טונר למדפסת לייזר, מצרך חשוב ביותר שמהווה יתרון מרכזי בבחירה במדפסת לייזר לצרכים משרדיים וכן לצרכים ביתיים.

הטונר הוא מיכל, שבעצם מכיל בתוכו את הדיו שבאמצעותו המדפסת יכולה להדפיס . במדפסות דיו המיכל הזה בעצם מכיל דיו נוזלי אך במדפסת לייזר המכילה מיכל טונר, הדיו מגיע כאבקה שמוטמעת בתוך מיכל הטונר.ההדפסה מתרחשת במדפסת לייזר בחלק בלתי נפרד מעבודה הטונר שמשחרר את אותה אבקה על הדף. אבקה זו מתקבעת בתור חללים קטנטנים שיוצרת מדפסת הלייזר באמצעות קרני הלייזר שיש בתוכה על גבי הדף וכך נוצרת אותה חריטה מיטבית שמדפסת הלייזר מייצרת, לעומת מדפסת הדיו המוכרת.זו היא המומחיות הייחודית של מדפסת לייזר, והסיבה המרכזית לכך שההדפסות דרכה יותר איכותיות, גם ברמה הכמותית שכן מדפסת לייזר יכולה לתת תפוקה מיידית של כמות רחבה של מסמכים לעומת מדפסת דיו – ואיכות ההדפסה גם כן תהיה טובה יותר, עמידה יותר ומאפשרת יותר להדפסה מיטבית.בדיוק כמו שיש כל מיני מחסניות דיו, יש כל מיני סוגים של טונר שיכולים להיות מתאימים למגוון רחב של מדפסות. ההמלצה הטובה ביותר היא קודם כל לבחור את המדפסת שלכם ולאחר שבחרתם מדפסת לייזר מיטבית שיכולה להתאים לתנאים שאתם זקוקים שיתקיימו בעת הדפסה – תוכלו לגשת למלאכת מציאת הטונר האופטימלי עבורכם.העדיפות המרכזית היא תמיד לבחור בטונר מקורי מאותה חברת המדפסת שרכשתם. באופן זה כל החלקים יעבדו יחד באופטימליות, שכן החברה ייצרה את הטונר הייחודי הזה עם התאמה מרבית למדפסת שהיא משווקת עבורו. הטונר כנראה יהיה יקר יותר מהמתחרים שלא יהיו מקוריים, אך חשוב לזכור כי הוא יקר יותר מאחר וההתאמה שלו תהיה טובה יותר עבור המדפסת.טונר לא מקורי זו אופציה נוספת – הוא יהיה טונר חלופי שיהיה מותאם ברמה מסוימת עבור מדפסת הלייזר שלכם. המחיר יתבטא בהתאם ויהיה נמוך יותר מרכישת טונר מקורי מאותה חברה המשווקת ומייצרת את מדפסת הלייזר שלכם. אם המחיר הוא נדבך משמעותי בקבלת ההחלטה שלכם בנוגע לטונר המתאים למדפסת שלכם, אין ספק שטונר מותאם יוביל בתחרות שכן מחירו יהיה קטן בפחות או יותר שליש לעומת טונר מקורי. דבר שיש להתחשב בו בבחירת הטונר הוא כמובן כמות ההדפסה לעומת איכות ההדפסה. אם הנדבך המרכזי הוא הדפסה מרובה – אין ספק שטונר חלופי או טונר מותאם יובילו בבחירה, שכן הם יאפשרו לכם להדפיס בכמויות גדולות ובמחיר נמוך יותר עם מדפסת הלייזר שלכם. לעומת זאת, אם בכוונתכם להדפיס באיכות הטובה ביותר ולייצר את ההתאמה המירבית בין הטונר שלכם לבין מדפסת הלייזר שלכם – ההמלצה הרווחת מפי בעלי מקצוע מבינים תהיה לבחור בטונר מקורי.
בכל מקרה זה מאד חשוב לבחור בחברה מובילה שיודעת בדיוק מה היא מציעה ותוכל לתת לכם את הטונר המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. זה מאד חשוב לבחור טונר למדפסת לייזר שיוכל לתת לכם את המענה הכי מדויק לצרכי ההדפסה שלכם ולתפקוד המדפסת שלכם.

קרדיט: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*