איך בוחרים כסא גיימינג

איך בוחרים כסא גיימינג

גיימרים שבאמת אוהבים את התחביב שלהם עשויים להעביר שעות ארוכות מול משחקים מרהיבים או מול משחקי רשת פופולריים. על מנת להעצים את חווית המשחק כבר לא מספיק היום לקנות אביזרי משחק נלווים ומסך מעולה. אם אתם רוצים ליהנות מישיבה נוחה יותר ומעוד פיצ'רים מיוחדים כגון אורות מהבהבים, אלה הדברים שכדאי לכם לדעת על בחירת כיסא גיימינג עבור פלייסטיישן 5 או עבור כל קונסולת משחק פופולרית אחרת.

חוזק הכיסא

כיסאות לגיימרים נועדו להעצים את חווית המשחק, אבל לפני הכל הם צריכים להיות עמידים ויציבים. לא מדובר אך ורק באביזר שנוער לילדים משום שגם בני נוער ואף מבוגרים רבים נחשבים כיום לגיימרים לכל דבר. בחרו כיסא שמתאים למידות גופכם או למידות הילדים שלכם. שימו לב למשקל שהכיסא יכול לשאת בבטיחות, ותוך שמירה על היציבות. אם הכיסא נועד לשרת יותר מאשר גיימר אחד, צריך לבחור כיסא מתכוונן, שיוכל לשאת בבטחה את משקלו ואת גובהו של המשתמש הגבוה והגדול ביותר.

נוחות, ידיות ותמיכה

חובבי משחקי המחשב וקונסולות המשחק המובילות עשויים לבלות לאורך לא מעט זמן ברציפות כשהם יושבים ומשחקים. תנוחת הישיבה שונה למדי מזו המאפיינת ישיבה מול מחשב לצורך הקלדה, תכנות או אפילו צפייה בתכנים פאסיביים. בזמן המשחק עשויי לזוז, הידיים הצוואר, הראש. לכן, כאשר בוחרים את הכיסא צריך לבדוק האם הוא מציע תמיכה מיטבית. התמיכה מבוססת על עיצוב הכיסא ועל שימוש בריפודים מעובים למשל עבור הצוואר, לתמיכה בגב תחתון.

הנוחות מבוססת גם על משענות מיוחדות ליד, שניתן לכוון לפי הרצוי. משענות לידיים נבחנות על פי כמות הכיוונים שבהם ניתן להזיז אותן וכן על פי החומרים המצפים אותן ואשר נועדו לתרום רובד נוסף לחוויית המשחק. תזוזה מעלה ומטה, קדימה ואחורה יאפשרו תמיכה טובה ביותר בזמן הפעילות. לא פחות חשוב בעניין הנוחות – היכולת להציב את הכיסא בזווית הכי נוחה ובגובה המדויק הרצוי. בחירת הזווית של המסעד והקיבוע משפיעים תחושת הנוחות בכל רגע ורגע.

איכות הריפוד של הכיסא

ניתן למצוא כיום כיסאות באיכות בינונית, באיכות גבוהה אך גם באיכות לא כל כך מוצלחת. אם אתם באמת רוצים ליהנות ממנו, כסא גיימינג צריך להיות בעל איכות גבוהה בריפוד. הריפוד תורם מאוד לנוחות הישיבה וניתן אף למצוא בדים נושמים או דגמים שמדמים עיצוב מעור.

ריפוד פופולרי מאוד תפור בצורת רשת צפופה. זהו פתרון מעולה שמתאים למי שרוצה ריפוד נושם במידה מוגברת. ריפוד עור גם הוא נחשב לפתרון מעולה אך צריך לדעת שהוא מייקר את הכיסא בשל איכות חומר הגלם. טווח המחירים של הכיסאות השונים רחב יחסית. כדאי להתרשם מסוגי עיצובים נבחרים ומהעלויות, לפני שמזמינים. עבור גיימרים רציניים כדאי להשקיע בפתרון המשלב סגנון נאה, איכות ונוחות בעת ובעונה אחת.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*