אייל גולן ביקר את משפחת אזולאי

אייל גולן ביקר את משפחת אזולאי

הזמר הלאומי, שהה בחו"ל כאשר אגם אביגיל אזולאי, בת ה6 וחצי מאשדוד, נחנקה למוות מבלון מים איתו שיחקה. במהלך השבעה, חשה אמה, נועה, צורך בביקורו של אייל גולן, הזמר האהוב על אגם ואחיה.

אתמול (ראשון) בשעה שתיים בצהריים בדיוק הגיע גולן כשהוא מלווה בחבריו, גל לוגסי וישראל לוק, אל בית המשפחה שברחוב רוגוזין באשדוד. ילדיהם של בני הזוג, נועה ואבי אזולאי, התרגשו מהמעמד. בתחילת המפגש, סיפר גולן: "הייתי בחו"ל, חזרתי לארץ ושוב נסעתי לחו"ל. לא ידעתי כלום ממה שקרה, אני מתנתק מהכל וקיבלתי 200 טלפונים מאנשים שביקשו שאגיע. אמרתי 'אין בעיה, ברגע שאני משתחרר מהלחץ אני מגיע'. וכך כאמור היה.

במהלך הפגישה שארכה חצי שעה, הקשיב גולן למאורעות השבת ההיא. האב, אבי, סיפר על האירוע הקשה בחייו, איך הכחילה בתו אהובתו ונחנקה בין זרועותיו בסלון הבית, מבלון מים זעיר, שחדר אל קנה הנשימה וחנק אותה למוות. "לקחו לי חתיכה מהפאזל", בכתה האם נועה, "בלון מקולל לקח לי את הילדה. לא רציתי שייחסר להם כלוםכמה חיכינו לחג השבועות לשים לה שמלה לבנה ובמקום זה עטפנו אותה בתכריכים".

הפנים של גולן אמרו את הכול. שתיקה ארוכה, מבטים כואבים וחמלה גדולה שהייתה ניבטת מעיניו. בנם הבכור של משפחת אזולאי, ליאם, הוציא קלסר עם קטעי עיתונות של הזמר האהוב עליו וסיפר שאף הגיע להופעה שקיים באשדוד בקיץ שעבר. בסלולארי הוא השמיע את אגם הקטנה שרה את להיטיו של גולן שהביט במסך הנייד וקפא במקומו. "אני מרגישה אותה כאן, כאילו היא כאן", אמרה נועה בדמעות.

לקראת סיום המפגש קורע הלב, גולן פנה לאם: "את חייבת להיות חזקה בשבילם ואני יודע שאני מדבר ממקום שהוא לא שלך". האם השיבה: "קל לדבראבל זה לא פייר. כן, אני שואלת למה, מה עשתה לך ילדה בת 6 וחצי? נתת לי פיקדון ולקחת לי אותה?". גולן חיזק את המשפחה שלאחר צאתו אמרה "חבל שהיא לא זכתה לכך".

צילומים: ליזה ללוצשווילי

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*