איזו מכונת קפה כדאי לקנות לעסק?

איזו מכונת קפה כדאי לקנות לעסק?

כדי להיות מרוצים ממוכנת הקפה שבמשרד חשוב מאוד לבחור מכונת קפה איכותית לעסק. כזו שתעבוד ותכין כוסות קפה בשפע ללא תקלות. אך בכך אין די. כיון שמכונת קפה חייבת להתאים לצרכי המקום ולהרגלים של העובדים. רק כך תוכל המכונה להשביע את רצונם של בעלי העסק ולספק לשוהים במקום את המשקה הרצוי להם, בטעם המדויק והאהוב עליהם.

על מספר העובדים ועל הרגלי השתייה

יש שני פרמטרים חשובים שיש לבחון אותם לפני שרוכשים מכונת קפה. שני הפרמטרים קשורים לעניין הרגלי השתייה במקום. ראשית יש להתאים את המכונה למספר העובדים במקום. כך שהמכונה תעמוד בקצב ותוכל לספק את כמות השתייה הנדרשת, בהתאם למספר העובדים בעסק. בנוסף יש לבחון את ההרגלים במקום. האם נהוג לכנס ישיבות לעיתים תכופות? האם יש פגישות עם לקוחות לעיתים מזדמנות? אירועים כאלו מטבע הדברים מזמנים כמות גדולה יותר של מזיגות כוסות קפה. המכונה שתרכשו צריכה לעמוד בהספק ולהצליח למלא במהירות וביעילות כמות מספיקה של כוסות קפה. בלי שיהיה על העובדים להמתין בתור בצמא, לכן לפני שאתם ממהרים לחנות  במטרה לבחור את מכונת הקפה עליכם לאפיין את אופי המשרד שלכם ואת השימוש הצפוי במכונת הקפה. כך תוכלו לבחור בתבונה את המכונה המתאימה לצרכים שלכם. המכונה שתשמש נאמנה את כלל העובדים במשרד.

על סוג המכונה

מכונות הקפה מתחלקות לשתי קבוצות עיקריות, מכונות ידניות ומכונות אוטומטיות.

מכונת ידנית – מכונה שתהליך הכנת הקפה נעשה בצורה ידנית. במרבית המקרים תדרוש מכונה כזו הכנה מורכבת יותר שתדרוש מהעובדים זמן רב יותר בעת הכנת הקפה. שימו לב לפרט זה אם חשוב לכם שהם ינצלו את הזמן במהלך יום העבודה. כמו כן, יהיה על העובדים ללמוד להכין את המשקה ולהכיר את המכונה. כיוון שהכנת קפה במכונה ידנית דורשת מיומנות וידע. אמנם אין מדובר בלמידה מורכבת או מסובכת – אך זה בהחלט ייקח קצת זמן. מן הראוי לציין שמכונה ידנית לא כוללת מטחנה ופעמים שיהיה עליכם להוסיף ציוד נלווה כמו קציף חלב וכדומה, על מנת לאפשר הכנת קפה בטעם מושלם.

מכונה אוטומטית – מכונה שמבצעת בלחיצת כפתור את מכלול הפעולות עבור הכנת הקפה. היא עשויה לכלול מטחנת קפה ומקציף חלב מובנה. תהליך הכנת הקפה אינו דורש ידע והוא נעשה בצורה מהירה ביותר. זה נוח ומתאים במיוחד למי שמחפש להכין כוס קפה בלי להקדיש לכך דקות ארוכות יקרות מידי. בנוסף מציעה המכונה אפשרויות שונות כמו מנגנוני ניקוי עצמיים. מה שמאפשר הכנת כוס קפה ללא טרחה רבה ובלי עיסוק מיותר בעניין.

התייעצו עם מומחים בתחום ובחרו את המכונה המתאימה והמוצלחת שתשרת אתכם נאמנה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*