איזו מדפסת לייזר משולבת לקנות?

איזו מדפסת לייזר משולבת לקנות?

בבואכם לקנות מדפסת אתם יכולים לבחור במדפסת הזרקת דיו ויכולים לבחור במדפסת לייזר. האפשרות השנייה היא ברוב המקרים טובה יותר בעיקר אם אתם צריכים אותה לשימוש משרדי. מדפסת לייזר היא מדפסת חזקה יותר ואיכותית יותר בדרך כלל, העלות הראשונית שלה גבוהה יותר אבל עלויות האחזקה שלה נמוכות יחסית למדפסת הזרקת דיו כך שבחישוב ארוך טווח היא משתלמת יותר.

היא גם עובדת במהירות גבוהה יותר ומספקת הדפסות רבות יותר בדקה, ובאופן כללי היא מבוקשת יותר ולא סתם…

אם כבר קונים מדפסת לייזר אז כדאי מאוד שהיא תהיה משולבת. משולבת זה אומר עם מכונת צילום ועם סורק ופקס, והנה כמה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון לפני שמחליטים איזו מדפסת לייזר משולבת לקנות.

איכות ההדפסה

איכות ההדפסה במדפסת לייזר זה אומר רזולוציה. כמה שהיא תהיה גבוהה יותר ככה האיכות תהיה טובה יותר, ורזולוציה גבוהה זה אומר מספר הנקודות האופקיות והאנכיות על פני אינצ' אחד. כמה שיותר נקודות זה אומר רזולוציה גבוהה יותר באופן כללי אבל לפעמים בדגמים מסוימים אפשר להסתפק גם בפחות.

מהירות ההדפסה

עוד פרמטר חשוב מאוד בבחירת מדפסת לייזר משולבת (וגם כזו שלא) היא מהירות ההדפסה. בדרך כלל מדפסות לייזר מוצבות במשרדים ועושים בהן שימשו לא מעט עובדים, ככה שצריך שמהירות ההדפסה תהיה גבוהה כמה שיותר אבל לא על חשבון איכות. בבואכם לבחור מדפסת משולבת אתם צריכים לבחור כזו שמדפיסה לפחות 10 דפים בדקה ומהירות טובה היא של 20 דפים בדקה. אתם תיראו שזה קריטי כשתיראו את התור משתרך ליד המדפסת אם היא תהיה איטית…

זיכרון

זיכרון המדפסת הוא עוד נתון חשוב מאוד בבואכם לבחור את מדפסת הלייזר המשולבת שלכם. למה? כי זיכרון זה אומר כמה מסמכים היא יכולה לשמור בהמתנה ככה שהעבודה לא תתעכב. זה רלוונטי לכל משרד ובעיקר למשרדים גדולים כפי שציינו או כאלו שיש בהם שימוש גבוה במדפסת.

חיבורים

באופן כללי, מדפסת אלחוטית היא זו שאתם צריכים לבחור בעיקר אם היא תהיה מוצבת במשרד אבל גם אם היא תהיה בבית. ככה אפשר לשלוח אליה חומרים להדפסה מכל מכשיר שמחובר לאותה רשת אינטרנט וככה אפשר לעבוד בנוחות רבה יותר.

אלו רק כמה פרמטרים שצריך לבחון כשבאים לבחור מדפסת לייזר משולבת. חשוב לשקלל את כל הנתונים וכדאי מאוד לא לחסוך כסף במדפסת כדי שזה לא יהיה יקר יותר בשלב מאוחר יותר.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*