איזו כספת הכי תתאים לכם?

איזו כספת הכי תתאים לכם?

יש לכם חפצים או מסמכים יקרי ערך ואתם רוצים לשמור עליהם מכל משמר? כאן נסביר על האפשרויות הקיימות, על מנת שתוכלו לבחור את המתאימה לכם ביותר!

קצת רקע כללי

כספת היא מעין קופסה משוריינת ומאובטחת, שנועדה לשמור בתוכה חפצים יקרי ערך או מסמכים חשובים. הכספת יכולה להיות בגדלים שונים וניתן להחזיק בה במקומות שונים. לדוגמה, ניתן לרכוש כספת ולשים אותה בבית או במשרד וכדומה וניתן לשכור כספת במקום חיצוני. על ההבדלים בין האפשרויות והיתרונות והחסרונות של כל אפשרות – נרחיב בהמשך מאמר זה.

כספת קנויה

כולנו רואים בסרטים ובסדרות הטלוויזיה את הדמויות, המסתירות או מאבטחות את הדברים האישיים ביותר שלהן בתוך כספות שנמצאות בבית או במשרד ואין ספק, שאפשרות זו הפכה לנפוצה עם השנים. זאת, משום שהיא מאפשרת זמינות מקסימלית של הכספת ושל מה שמאוחסן בה ובנוסף, היא רכוש בעליה ולא דורשת תשלום חודשי כמו במקרה של השכרת כספות.

כספת בבנק

אפשרות נפוצה נוספת היא השכרת כספת בבנק. אחד היתרונות הבולטים ביותר של אפשרות זו היא רמת האבטחה של הכספת. זאת, משום שהבנק דואג לאבטח את עצמו באופן כללי, בשל סכומי הכסף הגדולים שנמצאים בו, וכך הכספות שבו נהנות מאבטחה כפולה. שני החסרונות הבולטים של אפשרות זו הם הדרישה להתחייבות לתקופה קצובה והגבלת כמות הפעמים, בהן ניתן להגיע אל הכספת כדי להכניס אליה או להוציא ממנה חפצים.

האפשרות החדשה

בשל הצורך ההולך וגובר בכספות זמינות ומאובטחות נולד הרעיון של השכרת כספות מחברות פרטיות, שזהו השירות שהן מציעות לקהל לקוחותיהן. אפשרות זו מציעה שילוב של המאפיינים של הכספת הביתית ושל הכספת הבנקאית במקום אחד וכך היא מציעה אלטרנטיבה שמתאימה ליותר אנשים.

המאפיינים העיקריים של אפשרות זו הם בעיקר, שהכספת היא שכורה ולא נמצאת בתוך הבית או המשרד, אלא במקום חיצוני ומאובטח מאוד. בנוסף, היא זמינה יותר מהכספות של הבנק, מפני שאין הגבלה על כמות הביקורים במשך תקופה כזו או אחרת ובנוסף, גם אין התחייבות על תקופה מינימלית להשכרת כספת.

קבלת ההחלטה

היות שלכל אפשרות יש מאפיינים עם יתרונות וחסרונות משלה, חשוב לדעת כיצד לבחור את האפשרות המתאימה ביותר בשבילכם. אם כן, הדבר הראשון שחשוב להתייחס אליו הוא הצורך שלכם מידת האבטחה הדרושה לכם. כלומר, אם אתם רוצים אבטחה מוגברת לחפצים שלכם, הכספת הביתית כנראה לא תיתן לכם את המענה הדרוש לכם.

פרמטר חשוב נוסף הוא הזמינות והכוונה היא לכך, שאם אתם מעוניינים שתהיה לכם האפשרות לבקר את הכספת שלכם ולשנות את תכולתה לעתים קרובות יחסית סביר מאוד להניח, שהכספת בבנק לא תתאים לצרכים שלכם וכך גם במקרה שאתם זקוקים לכספת לתקופה קצרה בלבד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*