איזה רכב שטח כדאי לקנות ב-2018? (המדריך המקוצר)

איזה רכב שטח כדאי לקנות ב-2018? (המדריך המקוצר)

2018 הייתה שנה שבה ראינו מגוון של רכבי שטח חדשים על האספלט הישראלי. למעשה, מיטב המותגים העולמיים נכנסו לנישה הזו והציעו ג'יפונים, טנדרים ומגוון של קרוסאוברים עוצמתיים שמתאימים לכל כיס ולכל דרישה מכנית. אז איך תבחרו מבין ההיצע העצום שיש באולמות התצוגה? הנה מדריך קצר שיעשה לכם סדר בעניינים.

העדיפו רכבי שטח שצורכים מעט דלק ומבוססים על מנוע הדיזל האמין

בכדי לצמצם בעלויות הקבועות ולרכוש רכב שטח חסכוני, אתם חייבים לשים לב לכמות הדלק שכל מנוע צורך. ניתן לראות זאת בקלות במפרט הטכני של כל רכב, כאשר גם רמת הזיהום של כל דגם תרמוז על מנוע בעייתי למדי. בנוסף, חשוב לבחור ברכב אשר מתבסס על מנוע הדיזל ולוותר על אופציות הבנזין החדשות. מנועי הדיזל הוותיקים, נוטים להיות אמינים יותר ולאפשר לכם לבקר פחות פעמים אצל המוסכניק שלכם.

תנו צ'אנס אמיתי למותגים החדשים וליצרנים הקטנים

בשוק הישראלי ניתן לראות שינוי של ממש בכמות המותגים שיש באולמות התצוגה וכניסה של כמה יצרנים ששווה לכם לבדוק מקרוב. הרפורמות שהתקיימו במשרד התחבורה אפשרו לרכבים מכל רחבי העולם לעלות על כבישי ישראל והיצרניות המזרח אירופאיות בהחלט מפתיעות לטובה. שימו לב שהמחירים שלהם צפויים לעלות בשנים הקרובות וזו הזדמנות פז לנצל את שער החליפין הנוח לטובתכם וליהנות מעסקה משתלמת במיוחד.

בחרו רכב שטח שמתאים לסגנון החיים שלכם

העובדה שחלק מרכבי השטח הופכים קטנים וקומפקטיים יותר, היא בשורה של ממש. למרות שחשוב לתת את הדעת על הגודל של תא המטען, העובדה שניתן למצוא רכבי 4X4 שנכנסים בקלות לחנויות קטנות היא אפשרות ששווה לנצל. כך שאם אתם גרים בעיר, העדיפו את הרכבים שמצוידים במידות אורך ורוחב צנועות יותר ותוכלו לחסוך זמן בחיפוש אחר החנייה בכל יום.

ותרו על גגות שמבוססים על זכוכית ועל המיני סאן רוף

למרות שבשנה האחרונה אנו רואים יותר ויותר רכבי שטח שמצוידים בגגות נפתחים, כדאי לכם לוותר על התוספת היקרה הזו. הסיבה היא פשוטה: ברוב המקרים האוויר שנכנס הוא חם למדי, לא מתפזר באופן ישיר בכל הרכב ואף פוגם באווירודינמיות של המכונית. עניין אשר מגביר את צריכת הדלק באופן משמעותי והופך כל רכב שטח חסכוני לזללן דלק של ממש.

אל תשכחו לשים לב לאיכות המתלים

גם אם אתם לא מתכוונים לצאת אל השטח מדי שבת ולנצל את היכולות של המכונית החדשה שלכם, מומלץ שלא להתפשר על איכות המתלים. מתלים איכותיים יאפשרו לכם לנהוג בנוחות גם באספלט העירוני הסדוק, וישפיעו על חווית הנהיגה שלכם באופן יום יומי. שימו לב שמתלים בעייתיים ירמזו על כך כבר בפסי האטה ולכן כל נסיעת מבחן קלה תאפשר לכם לבדוק את איכותם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*