איזה מבצעים יכולים להגדיל את יחס ההמרה שלכם בחנות הוירטואלית

איזה מבצעים יכולים להגדיל את יחס ההמרה שלכם בחנות הוירטואלית

שיפור יחס ההמרה בחנות וירטואלית היא תורה של ממש. יש דברים רבים שניתן לעשות ברמה העיצובית, השיווקית והטכנית על מנת להגדיל את הסיכוי שהגולש יבצע רכישה – וכמה שיותר גדולה. באופן ספציפי ובפן השיווקי, במידה והם עוד מתלבטים, מבצעים יכולים לשכנע גולשים לבצע רכישה ולתת להם את הדחיפה הקטנה שהם זקוקים לה. המבצע יכול להופיע בדף המוצר, בדף הראשי של האתר ואף בדף התשלום עצמו.

הצעת באנדל

הצעה של באנדל (חבילה) של מוצרים במחיר נוח ומשתלם יותר, בהחלט יכולה לא רק לשפר את כמות המכירות המבוצעת בחנות אינטרנטית מסוימת, אלא גם את יחס ההמרה עצמו. היא מגדילה את הסיכוי שגולש נתון יבצע רכישה, והופכת אותה למכניסה יותר. הגולש עצמו נהנה כמובן ממחיר סופי טוב יותר. ניתן להציע את הבאנדל בכל חלק של האתר, וגם לאחר שמוצר מסוים כבר התווסף לעגלה. הבאנדל אמור לכלול לרוב מספר מוצרים שיש ביניהם קשר הדוק, כמו למשל מוצר מרכזי ומספר אביזרים וציוד היקפי נלווה שמשלימים אותו.

משלוח חינם

בהחלט כדאי להציע משלוח חינם במצבים מסוימים או למשך תקופה מסוימת ובכך להגדיל את יחס ההמרה. זהו למעשה צ'ופר קטן שנותן הרגשה טובה ללקוח. פעמים רבות הוא נחשף למוצר במחיר מסוים, וכאשר יש לשלם על משלוח, בשלב התשלום הוא מבין שמחיר המוצר הוא למעשה לא המחיר הסופי. משלוח ללא עלות מונע את הסיטואציה הזאת ומשפר את התחושה של הגולש.

מבצעים תלויי סכום או כמות רכישה

במידה והלקוח מבצע רכישה גדולה יחסית, ניתן להציע לו לקבל הטבה מסוימת כחלק מאותה רכישה. ניתן להציע למשל מוצר רלוונטי נוסף במחיר מוזל או אף ללא תשלום, משלוח חינם או הטבה אחרת כראות עיניכם.

דוגמית של מוצר נוסף

במידה וזה רלוונטי במקרה של החנות שלכם, ניתן להציע לקבל דוגמית של מוצר נוסף ללא עלות, כאשר מתבצעת רכישה של מוצר מסוים או חבילה של מוצרים. כך הלקוח מקבל ערך נוסף וזוכה לדגום מוצר אחר ללא תשלום, ואולי אף מוצר שהוא גם כך מתעניין בו. אם הוא אהב את הדוגמית, הוא יוכל לחזור ולרכוש את המוצר השלם בעתיד.

צבירה של נקודות  

ניתן להציע צבירה של נקודות או אלמנט דומה אחר, שעם הזמן הלקוח יוכל להמיר לרכישה עתידית מוזלת או ללא עלות או לזכות בזכותה בהטבה אחרת. בכך הלקוח מקבל יותר מאשר הרכישה עצמה והסיכוי לביצוע רכישה גודל. כך תוכלו גם לרכוש את הנאמנות שלו ולהפוך אותו ללקוח חוזר.

קוד הטבה

כאשר אתם משווקים את החנות שלכם ברשת, ניתן להציע קוד הטבה או קוד הנחה לשימוש מיידי או עתידי. הקוד יכול להתייחס למוצר מסוים או לסדרה של מוצרים ולהציע שלל הנחות, מבצעים והטבות. ניתן לכלול את הקוד גם כמתנה המותנה בביצוע רכישה, ובאופן זה להגדיל גם את הסיכוי למכור באותו רגע נתון, וגם להגדיל את הסיכוי שהלקוח יחזור לחנות לביצוע רכישה עתידית.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*