אטרקציות רומנטיות מומלצות לזוגות הנופשים באמסטרדם

אטרקציות רומנטיות מומלצות לזוגות הנופשים באמסטרדם

אמסטרדם נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולריים והמבוקשים ביותר בקרב ישראלים, זהו יעד אהוב גם בקרב זוגות רומנטיים בכל הגילים. עיר הבירה של הולנד מציעה שפע אתרים מעניינים ושלל אטרקציות המתאימות לזוגות הרומנטיים, למשל שייט לילי ורומנטי בתעלות המפורסמות, פיקניק בפארק ירוק ומטופח עם יין או שמפניה וגבינות מתוצרת מקומית, רכיבה על אופניים, ביקור במוזיאון הסקס, בילוי בבתי קפה המציעים אווירה ייחודית, קפה משובח, עוגות טעימות ומאפים מתוקים ועוד.

אחת הערים הרומנטיות באירופה

אמסטרדם, בירת הולנד, נחשבת לאחת הערים הרומנטיות בכל אירופה, העיר מציעה תעלות מים ציוריות, אווירה רומנטית ברחובות המטופחים, פארקים רחבי ידיים עם מדשאות, אגמים, שבילי הליכה ואופניים ושולחנות פיקניק, מסעדות מעולות המציעות אווירה רומנטית קסומה וייחודית, מוזיאונים חשובים ומעניינים המתאימים לזוגות האוהבים ועוד.

כמו כן, לזוגות הרומנטיים כדאי לבלות ברובע החלונות האדומים, האווירה במקום מחזקת את אש האהבה ואת הקשר בין בני הזוג, והאווירה הייחודית תורמת לתשוקה. הרובע מציע ברים טרנדיים עם אווירה מדליקה וייחודית, יש גם מסעדות טובות באזור, וחנויות בהן בני הזוג יכולים לרכוש מתנות זה לזו, צעצועי מין לשיפור החוויה וכדומה.

שוק הפרחים

מומלץ לבקר בשוק הפרחים המפורסם באמסטרדם, זהו שוק צף ייחודי מסוגו בעולם. האווירה ברחבי השוק ססגונית, שמחה ורומנטית, זו הזדמנות מצוינת לרכוש פקעות, זרעים וכמובן פרחים בשלל צבעים מדהימים.

חנות הבוטיק לשוקולד – pompadour   

ברובע התיירותי של בירת הולנד מסתתרת חנות בוטיק המתמחה בייצור ובמכירת שוקולד ופרלינים משובחים, החנות נקראת Pompadour ויש בה מגוון עצום של שוקולדים איכותיים. כדאי לזוגות הרומנטיים לבקר בחנות השוקולד המציעה אווירה קסומה ורומנטית, זו הזדמנות לטעום שוקולד איכותי העשוי מחומרים טבעיים בלבד, וכדאי לנסות שילובי טעמים מקוריים וייחודיים.

כתובת: Huidenstraat 12.

מוזיאון הסקס

המוזיאון נמצא בסמוך לכיכר דאם, יש בו אוסף מרשים של תמונות, אביזרים ומיצגים. המוזיאון המרשים שוכן במבנה אבן עתיק מהמאה ה-17, ובמקום תערוכות קבועות ומתחלפות. כדאי לזוגות הרומנטיים, בעיקר לצעירים, לבקר במוזיאון המעניין ונוטף התשוקה.

כתובת: Damrak 18.

מופע בקפה פרדיסו

מועדון לילה מומלץ לזוגות רומנטיים המעוניינים לבלות אחרי ארוחה במסעדה וליהנות ממופעים שונים ומגוונים. האווירה במקום נעימה, כדאי להזמין כרטיסים מראש כיוון שהמקום עמוס מדי ערב, וחשוב לבדוק מראש איזה מופעים עתידיים להתקיים במקום במהלך החופשה הרומנטית באמסטרדם.

כתובת: Weteringschans 6-8.

שייט רומנטי בתעלות

אין כמו שייט בשעות הערב בתעלות הקסומות והציוריות של אמסטרדם, יש ספינות המציעות ארוחת ערב ומופע תרבותי במהלך ההפלגה. במהלך השייט נהנים מאווירה רומנטית ומגלים את קסמה של העיר מזווית חדשה ומקורית, כאשר אורות המבנים מנצנצים ומרצדים על המים.

כמו כן, כדאי לתכנן פיקניק באחד הפארקים המטופחים בעיר, או כמנהג המקומיים לשבת לצד תעלת מים, על ספסל נוח, וליהנות מקסמה של העיר הרומנטית.

המאמר נכתב על ידי צבר תיירות, למידע נוסף ודילים משתלמים כנסו ל – https://www.tzabar.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*