אטרקציות מומלצות שמבוגרים לא הפסיקו לאהוב!

אטרקציות מומלצות שמבוגרים לא הפסיקו לאהוב!

כשארגון מעוניין להפיק אירוע ומי שלוקח בו חלק הוא מבוגרים, זו כבר הופכת להיות משימה מאתגרת ולעיתים אף מתישה..

בד"כ כשמדברים על הפקת אירועים חושבים ישר על ילדים, אבל היי, גם למבוגרים מגיע!

אצל המבוגרים שטעמו כבר לא מעט חוויות וריגושים בחיים צריך קצת יותר מסתם חוויה כדי לגעת ולרגש. אז הנה קבלו כמה מהן שעדיין יכולות לעשות לכם את זה:

  1. חפש את המטמון- אז ככה. מבוגרים אוהבים לחשוב, לפחות חלק מהם. אז כמתחילים לדבר על קבוצה, על חשיבה ועל אגו. זה תמיד יעשה את העבודה! תמיד תראו שהחברה מהצוות מתחלקים להוא שיש לו אגו והשני יהיה זה שרוצה למצוא את כל הרמזים והשלישי שהולך אחריהם ומשבח אותם. אז אם אתם מארגנים יום גיבוש לעובדים שלכם, תמיד תזכרו את האופציה הזאת.
  2. לייזר טאג – כמובן, האטרקציה שלא אכזבה שום מבוגר בשנים האחרונות, יודעת לתת בדיוק את מה שהמבוגרים מחפשים. הנאה ואדרנלין. תחושת ניצחון מלווה באתגרים ושיתופי פעולה על מנת לבצע את המשימות, פאן וכושר מלווים אתכם לאורך היום , כך שכשתשבו אחר כך במסעדה, תוכלו להתפנק בכיף על ארוחה טובה ולסיים את היום!
  3. מסיבת קריוקי- כן . אז אם חשבתם שזה רק משהו לחברה מהשכונה, טעיתם בגדול. מסיבת קריוקי יכול לשמש כמסיבה נוסטלגית, כהיכרות וחוויה של צחוק ושחרור לאחר ימים עמוסים ורוויים במתח יום יומי בעבודה ובחיים האישיים. כמובן שכשמדובר על מבוגרים מדי אז תמיד יהיה קשה למצוא את מי שמתחיל לשיר, אבל כשזה מתחיל, זה מגיע בגל וסוחף את כולם!
  4. מסעדה- כשמדובר על חברה מבוגרים, אז מסעדה וארוחת ערב בחוץ אף פעם לא מיותרת. זה יכול להגיע כתוספת לאטרקציה נוספת ביום או סתם מפגש עם הרבה חוויות וטוב טעם. לפעמים חושבים שרק מסעדה בעיר יכולה להיות מוגדרת כחוויית יציאה למסעדה, אך ארגון לארוחת ערב בחיק הטבע, עם הכנת אוכל ומדורה יכולה להיות בהחלט חוויה מרוממת ומגבשת, גם כשמדובר על חברה בגילאי 40+
  5. אדרנלין עם קצת יותר אומץ- אז זה משהו שמתאים יותר לחברה חובבי אקסטרים ולכן לא כל המבוגרים מיישרים קו, לעיתים מסיבות בריאותיות ולעיתים סתם כי זה יותר מדי.

אבל כמחפשים להזריק קצת יותר אדרנלין לדם, אז מסלול בנחל אתגרי עם סנפלינג בסופו בהחלט יכול לתת מענה הולם. כמובן שלא מומלץ לכוון אירוע כזה כהפתעה לאחד מאנשי הצוות אצלכם אם לא בדקתם מראש שכולם בעניין.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*