אז מה עומד בדרך ליצירת פיתוח מנהלים מוצלח אצלכם?

אז מה עומד בדרך ליצירת פיתוח מנהלים מוצלח אצלכם?

יש המון ארגונים ששולחים את המנהלים שלהם לסדנאות ותוכניות העשרה למנהלים. הבעיה היא שלא תמיד התוצאות הן משביעות רצון והדבר קשור ישירות לחוסר היכולת של המנהלים לאמץ את ההתנהגות החדשה שנלמדה וכך נוצר מצב בו בסופו של דבר הם חוזרים לדפוסי התנהגות ישנים. על כן, לפני הכל מומלץ לדעת מה יכול לייצר פיתוח מנהלים מוצלח בארגון. לשם כך, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לסקירה מעניינת.

להגדיר מטרה ברורה לתהליך

לדוגמה, אם הארגון מעוניין לייצר שיח פתוח ודיאלוג פורה, עליו לדאוג שהמנהלים אכן עושים זאת. את הכלים, ניתן ללמוד באמצעות השתתפות בקורס פיתוח מנהלים.

לשתף את המנהלים

לפני ששולחים את המנהלים להשתתף בקורס פיתוח מנהלים, עליהם להבין את האסטרטגיה הארגונית וכמו כן את היתרונות העסקיים וגם את הצעדים והפעולות שיש לנקוט על מנת להשיג את האסטרטגיה. מעבר לכך, יש לדאוג לתת פידבק אישי לגבי ההתנהלות שלהם הקשורה להשגת המטרה או המטרות הנדרשות.

מדידה

מומלץ להגדיר יעדים להצלחה. אלו יכולים להיות, עלייה בכמות הפידבקים, שיפור הפגישות האישיות עם העובדים, עלייה במדד המחוברות הארגונית ועוד.

דוגמה אישית

אין ספק בכלל שהמנהלים הבכירים מהווים דוגמה אישית למנהלים הזוטרים. על כן, כאשר אין דוגמה אישית נכונה או כאשר יש פערים בין היחס שנותנים לצוות ולצפייה ממנו, הרי שהדבר רק עשוי להכשיל את כל תהליך פיתוח המנהלים.

שיח על האתגרים

אין ספק שעל מנת להשיג את המטרות, יש לעמוד באתגרים. מומלץ במהלך קורס פיתוח מנהלים, לדבר גם על האתגרים. בזכות שיח, אפשר להשיג את השינוי הנדרש.

סיוע אישי

אם יש בארגון מנהלים שאחראים על צוות עובדים מאתגר, הרי שאפשר לתת סיוע אינדיבידואלי וכך לסייע להתגבר על כל מיני מחסומים וכך גם להשיג את מטרות  הארגון.

לייצר קו ישר בין הציפיות מהמנהלים המשתתפים בקורס לבין המנהלים שלהם

כך יהיה אפשר להפגין תמיכה לאורך כל הדרך, יהיה אפשר גם לסייע בהתמודדות עם אתגרים, לחזק על הצלחות וכו'.

לספק הכשרה חווייתית

הקורס, הסדנה או תכנית העשרה צריכים להיות עם תוכן מעניין וכזה שיגרום למשתתפים להתבונן פנימה. אין ספק שכאשר כיף לאנשים, הם רוצים ללמוד ולהשתפר וכך גם לייצר את השינויים הנדרשים.

קורס פיתוח מנהלים

אין ספק שמדובר על קורס שמיועד לקבוצת מנהלים בארגון, מה שכן התוצאות שלו ישפיעו ישירות על כל הארגון. על כן, מומלץ להכין את המנהלים, כך שאלו יגיעו כמה שיותר מוכנים.

איך בוחרים קורס פיתוח מנהלים?

כיום יש המון קורסים המועברים על ידי מרצים ומאמנים בכירים שיש להם ניסיון עשיר בכל הקשור להדרכה ואימון של מנהלים ובעלי עסקים. מומלץ לקרוא המלצות, לבדוק את הדירוג וכמו כן את תכני הקורס ובהתאם לכך לבחור את הקורס המתאים. שיהיה בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*