"אור מדור לדור": צעירים הדליקו נרות חנוכה בביתם של קשישים

"אור מדור לדור": צעירים הדליקו נרות חנוכה בביתם של קשישים

מנהל החינוך באשדוד מפעיל מידי שנה תכניות מגוונות לחינוך למעורבות חברתית ולאקטיביזם חברתי בקרב תלמידי בתי הספר העל יסודיים. במסגרת זו מתקיימים שיתופי פעולה עם גורמים וגופים ששותפים ליעדי מערכת החינוך באשדוד, לחינוך לערכים של מעורבות חברתית ולהתנדבות בקהילה.

שיתוף הפעולה עם עמותת "לאורו נלך", משרד החינוך, מנהל חברה ונוער והמחלקה לרווחת הזקן בעיריית אשדוד הוליד פרויקט ייחודי בשם "אור מדור לדור". השבוע הגיעו כ-100 תלמידים מבתי הספר מקיף א', מקיף ג', מקיף ז', ישיבת נווה הרצוג, אולפנת אשדוד ותנועת הנוער בני עקיבא סניף י"א להדלקה משותפת של נרות חנוכה בביתם של קשישים ברבעים ב', ג', ו'.

התלמידים הגיעו לקשישים עם סופגניות, חנוכיות, נרות ומשחק ייחודי שפותח למען הפעילות. במסגרת הדלקת הנרות, קיימו בני הנוער שיחות ומשחקים בביתם של הקשישים, והעבירו יחדיו ערב מהנה ומשמעותי. המשחק הייחודי שפותח לטובת פרויקט זה, הוענק לקשישים כשי מטעם התלמידים וימשיך להאיר את עיניהם לכל ימי החג ומעבר להם.

לפרויקט זה היו שותפים המחלקה לרווחת הזקן, עובדי מוקד קשב ואנשי מוקד קהילה תומכת שעובדיה איתרו את הקשישים והסבירו להם מראש שהנוער יגיע לביתם על מנת שלא יחששו. בעקבות זאת, הקשישים פתחו את ביתם וסיפרו להם על עברם ומשפחתם והתלמידים האירו את ביתם באור ובצחוק גדול.

ראש מנהל החינוך מר אריה מימון ביקש להודות לכל העושים במלאכה שעמדו מאחורי מצבע החנוכה המוצלח, שהאיר את ליבם של הקשישים וצעירי העיר כאחד, ובמיוחד לעמותת "לאורו נלך" ולעובדי המחלקה לרווחת הזקן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*