אופנת מוזיאונים – חנויות המוזיאונים, לא מה שחשבתם

אופנת מוזיאונים – חנויות המוזיאונים, לא מה שחשבתם

רוצים לעצב את הבית מחדש? נמאס לכם לראות את הפריט המיוחד שקניתם בכל בית? מחפשים לקנות מתנה ייחודית למישהו אהוב? בואו להכיר את חנויות המעצבים הממוקמות במוזיאוני אשדוד ובבית אריה קלנג

במוזיאון אשדוד לאמנות ממוקמת 'חנותקפה במוזיאון'- בה תוכלו למצוא מגוון רחב של חפצי אמנות לרכישה ובמקביל לשבת לשתות קפה באווירה ביתית. הפריטים בחנות מתעדכנים כל העת.
ניתן למצוא: קטלוגים, תכשיטים ייחודיים, פריטים מדליקים למטבח, מחברות מעוצבות, כלי בית של האמן "גוסטב קלימט", מראות לחדרי ילדים בדמות חיות, יצירות אמנות מיניאטוריות, גלויות אמנות, פסלי אמנים אשדודים בני העדה האתיופית ועוד.
הפריטים בחנות, ייחודיים ולא ניתן למצוא אותם ברשתות ובחנויות העיצוב הרגילות.
טווח המחירים בין 18- 750 ש"ח
שעות הפתיחה: ימי א'-ה' בין השעות 09:00-16:00
בימי שני עד השעה 20:00
שישי- שבת: 10:30-13:30

pli

במוזיאון לתרבות הפלישתים ע"ש קורין ממן- ניתן לרכוש חוברות וספרים, תכשיטים של "מולר" עם הטבעות של סמלי המוזיאון ומגוון של כדים וכלים ייחודיים המתחברים למורשת הפלשתית.
המחירים נעים בין 20-250 ₪.

בבית אריה קלנג נמצאת החנות "תוצרת אשדוד"- שם תוכלו לחזק את ערך הפטריוטיות שלכם לעיר אשדוד ולפרגן לאמנים ויוצרים מהעיר אשדוד בלבד!
החנות פועלת ללא מטרות רווח וההכנסות כולן מיועדות לקידום ילדים ונוער בתחום האמנות. החנות המעוצבת באופן בלתי רגיל כאשר קיר שלם בה מורכב כולו ממכולות- דבר היוצר באופן מידי חיבור לעיר הנמל.
בחנות תוכלו להשיג תיקי עור של מעצבת בשם אלה – מרצה במחלקה לעיצוב בבצלאל זוכה בפרסים רבים על עבודתה בתחום. עוד ניתן למצוא סימניות של העיר אשדוד, נרות, בדידי סבון  ומפיצי ריח בניחוח "ריח ים" – ריח שנרקח במיוחד לחנות 'תוצרת אשדוד', מבחר ספרים שכתבו סופרים אשדודיים, פרטי אמנות מבטון ותכשיטים של משה טרקה, קלמרים, ארנקים וכיסויים לדרכון המעוצבים עם הדפסים של מפת העיר אשדוד,

מקבץ של תבלינים המזוהים עם עדות שונות בעיר הנמכר תחת השם: "טעמי אשדוד", פסלים של מועדון קשישים בני העדה האתיופית שיצרו פסלים קטנים. חובקי מפיות, חמסות, פמוטים וכלים מקרמיקה שעשו ילדים בעלי מוגבלויות, קומקומים מעוטרים של 'שריק' מקרמיקה עם ציורי יד, שמיכות סרוגות, כוסות ומגנטים מעוטרים בצילומים שצולמו ברחבי העיר אשדוד, מוצרי של עין גדי "פארמה קוסמטיק" מאשדוד המיוצרים באשדוד, סלים מפנימיות של צמיגים, תכשיטים ועוד…

החנות פתוחה בימי א'-ה' בין השעות 10:00-16:00

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*